Her hos Bærbar.com fik vi lavet en brugertest i sidste uge. Vi er yderst tilfreds med gennemgangen af vores site. Vi kan selvfølgelig kun stå inde for det arbejde der er udført for os og her var der ikke noget at klage over.
Jeg vil mene du skal droppe 'gratis' delen da det bliver lidt svært at håndtere det som Hartman er inde på i stedet skal du bare tage dig betalt for dit arbejde da det absolut ikke fejler noget.
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
Jeg syntes det en god service du tilbyder men giv istedet en fast pris og efter dit udførte arbejde er der ikke noget med at folk kan fortryde og forbud imod at bruge dine råd.
Prisen kan måske diskuteres, ingen ved om du er dygtig! Du har ingen tidligere cases du kan fremvise med resultater, hvilket ville kunne løfte din anbefaling og vise din ekspertise.
Hvad med at samle en 5 cases sammen der viser at pga. Din hjælp har de løftet Webshop salget med X % og bedre konverteringer etc.
Så kan man os bedre forlange en god pris og folk VED du kan dit kram.
Jeg kunne godt være interesseret med min sexshop www.missamour.dk men syntes det for dyrt uden konkret viden om din ekspertise.
Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.
Jeg syntes det en god service du tilbyder men giv istedet en fast pris og efter dit udførte arbejde er der ikke noget med at folk kan fortryde og forbud imod at bruge dine råd.
Prisen kan måske diskuteres, ingen ved om du er dygtig! Du har ingen tidligere cases du kan fremvise med resultater, hvilket ville kunne løfte din anbefaling og vise din ekspertise.
Hvad med at samle en 5 cases sammen der viser at pga. Din hjælp har de løftet Webshop salget med X % og bedre konverteringer etc.
Så kan man os bedre forlange en god pris og folk VED du kan dit kram.
Jeg kunne godt være interesseret med min sexshop www.missamour.dk men syntes det for dyrt uden konkret viden om din ekspertise.
Hej,
Du har 100 % ret. Jeg vil udarbejde et nyt fast tilbud hvor der også vil indgå referencer.
mvh
Nicky
Vil du gerne forbedre konverteringsraten på din webshop? Så besøg http://nickyjohn.dk/ og få en grundig gennemgang af din webshop.
Jeg syntes super godt om gratis delen, men kan heller ikke se hvordan den model du opstiller kan lade sig gøre i praksis.
Så vidt jeg forstår er resultatet af dit arbejde en 15 minutters video, så du kunne jo gøre det på den måde, at du laver video, og viser de første 7,5 minut til kunden, hvis de minutter er gode og skaber værdi for kunden, så kan han for 2000 kr. købe de sidste 7,5 minut.
Jeg kunne muligvis være interesseret. Jeg har sendt dig en besked.
/Per Severinsen
Per Severinsen og Nicky John , I kan med fordel tage den videre dialog direkte med hinanden, nu I sidder samme sted.
Håber det bedste for jer begge.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg syntes super godt om gratis delen, men kan heller ikke se hvordan den model du opstiller kan lade sig gøre i praksis.
Så vidt jeg forstår er resultatet af dit arbejde en 15 minutters video, så du kunne jo gøre det på den måde, at du laver video, og viser de første 7,5 minut til kunden, hvis de minutter er gode og skaber værdi for kunden, så kan han for 2000 kr. købe de sidste 7,5 minut.
Hej Lundsby,
Problemet, er, at så vil alle have 7,5 minutter gratis. Ideen med det forbehold var at slippe for folk, der i første omgang vidste de ikke ville betale.
mvh
Nicky
Vil du gerne forbedre konverteringsraten på din webshop? Så besøg http://nickyjohn.dk/ og få en grundig gennemgang af din webshop.