Hej, Mit navn er Nicky, og jeg har et godt tilbud til dig, hvis du har en webshop. Jeg er universitetsstuderende og ved siden af studierne beskæftiger jeg mig med webshops og er i øjeblikket i gang med at færdiggøre min egen. Dels ved at udvikle egen webshop og dels ved udarbejdelse af en række brugertests for mindre og mellemstore virksomheder har jeg opnået bred erfaring med hvordan man konverteringsoptimerer en webshop. BrugertestJeg tilbyder at udarbejde en brugertest, hvor jeg gennemgår din webshop og kommer med konkrete forslag til, hvordan du eventuelt kan forbedre webshoppens konverteringsgrad. Jeg fokuserer specielt på webshoppens brugervenlighed, troværdighed og købsprocessen. VideoArbejdet bliver præsenteret i en video på ca. 12-15 minutter. På videoen vil du se mig navigere rundt på din webshop og kommentere på de elementer, der med fordel kan optimeres. PrisHvis du er tilfreds med arbejdet, skal det kun koste dig 2.000 kr. excl. moms. Jeg tror så meget på mit arbejde, at hvis du mod forventning ikke kan bruge et eller flere af forslagene, er det gratis. Dermed mister du selvfølgelig også retten til at implementere et eller flere af forslagene. TilføjelseSåfremt du betaler inden arbejdets udførsel, skal det kun koste dig 1.500 kr. excl. moms.
Mvh Nicky John |
Hej Nicky,
Jeg tror, det er de færreste, der vil betale så meget for din service. Her på Amino er der mange, der er hjælpsomme til at give feedback. F.eks. Poul Madsen som laver videoer på op mod 10 min. hvor han giver feedback på ens hjemmeside. Du kan se hans youtube-kanal her!
Med venlig hilsen
Simon Mark Nielsen