Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du vektorisere mit tekst-logo?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Jeg har dette logo som jeg har lavet i Photoshop:

Det vil jeg gerne have vektoriseret, så det er nemt skalerbart, da det lige nu er i 3 tekst-lag i phothosop, hvilket gør det besværligt at ændre dimensionerne.

Jeg kan få det gjort for 5usd på Fiverr, men vil hellere give lidt mere til en amino - men vil ikke betale overpris.

Så sidder du og keder dig, så smid mig et tilbud jeg ikke kan sige nej til :)

Hilsen Morten

Fra Aabenraa
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:47

Er slet ikke i tvivl om at der findes nogen herinde der sagtens kan gøre det :)

Men ellers kan det her også være en mulighed for dig, da der hverken er skygger eller noget. :)

http://vectormagic.com/home

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:49
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Daniel:

Er slet ikke i tvivl om at der findes nogen herinde der sagtens kan gøre det :)

Men ellers kan det her også være en mulighed for dig, da der hverken er skygger eller noget. :)

http://vectormagic.com/home

Tak, men den virkede ikke rigtigt :(

Er der virkelig ikke nogen herinde / i DK der kan gøre det billigt? Jeg har fået 2 priser på 300kr. Det er sådan ca 10 x så meget som på fiverr.com

Ja bevares - Fiverr ER billigt, Det er underbetalt, folk i DK skal betale for software - og alle de andre undskyldningern, MEN... stadigvæk.... skal det virkelig koste 10 X så meget????????? Så får jeg det altså hellere lavet hos en underbetalt amerikaner på Fiverr...

Hilsen Morten

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 14:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stik mig psd'en, så fikser jeg det lige.

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 15:05

PM sendt

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 15:09
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 18:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Morten

WideEyes.dk & AAimport.dk:
Er der virkelig ikke nogen herinde / i DK der kan gøre det billigt? Jeg har fået 2 priser på 300kr. Det er sådan ca 10 x så meget som på fiverr.com

Tror vi er i tvivl omkring, hvad det er du skal have lavet, sådan mere konkret, da tekst i Photoshop er skalerbart uden problemer også selv om det er over flere lag, så er det et grundkursus i brug af skaleringsværktøj i photoshop du efterspørger på? 

Click på de lag du vil arbejde med, så de bliver blå, vælg derefter Edit / free transform (Ctrl+t) og du kan leget med alt det tekst du har valgt. 

Eller er det en tryk-klar Illustrator fil du vil have lavet, sådan at det hele er lavet klart til tryk, med CMYK farver og alt blim blim ? 

Ja bevares - Fiverr ER billigt, Det er underbetalt, folk i DK skal betale for software - og alle de andre undskyldningern

Gør ikke grin med os som arbejder seriøst med disse opgaver, vi bruger lovligt software, for at beskytte dig som kunde, mod at få uforudset udgifter i form af en hilsen fra f.eks. Adobe, med et krav om min. at betale 250.000  for brug af eller forbruger af ulovligt software, så brug du bare ffiver og løb den risiko.

Så får jeg det altså hellere lavet hos en underbetalt amerikaner på Fiverr.

Det er nok en fra Indien du får fat i ? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:12

Awais Sharif:

PM sendt

STOR tak til Awais for at gøre dette kvit og frit og super hurtigt. Det er god karma. TAK AWAIS

Selvfølgelig også STOR tak til alle jer andre :)

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:17

Juul:
så er det et grundkursus i brug af skaleringsværktøj i photoshop du efterspørger på? 

Hej Juul

Ja det havde nok været mere nyttigt. Tusind tak for lektionen Smile Det er ikke lige skaleringsværktøjer - eller tekstlag for den sags skyld - jeg ved mest om i PS.....

Juul:
Gør ikke grin med os som arbejder seriøst med disse opgaver, vi bruger lovligt software, for at beskytte dig som kunde, mod at få uforudset udgifter i form af en hilsen fra f.eks. Adobe, med et krav om min. at betale 250.000  for brug af eller forbruger af ulovligt software, så brug du bare ffiver og løb den risiko.

Det var ikke for at træde nogen over fødderne. Så herved en undskyldning til alle der føler sig ramt af mine bemærkninger herom, for selvfølgelig skal man betale for software osv. Kommentarerne kom fordi der har været rigtig mange tråde herinde om billig udenlandsk arbejdskraft. Det forekommer jo indenfor alle arbejdsområder - også indenfor mig - men der er en tendens til at i stedet for at fokusere på ens styrker og prøve at differentiere sig, så er det lettere at skyde skylden på ugunstige konkurrencevilkår.... 

Juul:
Det er nok en fra Indien du får fat i ? 

Fandt en der på Fiverr påstår hun sidder i USA, men det kan jeg jo ikke garantere på nogen måde...

Nå men nu er opgaven løst til UG og det er jeg SUPER taknemlig for. Jeg ville gerne havde betalt lidt for det, men 300kr + synes jeg er i overkanten da jeg ved det er en simpel opgave.

IGEN - Tak til AWais.

- Og RIGTIG god dag til alle andre Amino´er Big Smile

Mvh

Morten

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)