Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få din "gamle" Gmail tilbage (slip for "Sociale" og "Promoveringer" tabs)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Proximo Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hvis du, ligesom mig, er træt af den nye funktion i Gmal, som ordner dine emails i hhv. "Sociale" og "Promoveringer" - så findes der råd for det! Det er ganske vist ikke raketvidenskab, men blot et lille tip herfra denne varme søndag.

I stedet for at være sur og irriteret (lyder helt som en gammel mand) over Gmails nye funktion, fandt jeg ud af, at det er super simpelt at ændre og kræver kun et par klik.

For at få din gamle Gmail tilbage og slippe af med "Sociale" og "Promoveringer", går du blot op på tandhjulet i højre hjørne, trykker "Konfigurer indbakke".

Så kommer der et nyt popup, hvor du blot fjerner fluebenene i "Promoveringer" og "Sociale", trykker gem-> Og vupti så ser det hele ud som før:)

-Blot en lille tip herfra! Håber I kan holde varmen og nyder resten af weekenden.

Synes du Excel (og regneark) er svært? Så prøv Proximos gratis (online) Excel-kursus.

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for tippet,  hadede det nye udseende, og havde ikke lige taget mig sammen til at finde ud af om det kunne ændres endnu, men er nu gjort, og kan nu finde rundt i min mailboks igen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for det! Havde ikke lige taget mig tid til at undersøge om man kunne fjerne det, men det behøver jeg jo heller ikke nu! 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for det!

Lækkert at få sin "gamle" mail tilbage!

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 63
Fra  Tjek-Internetpriser.dk Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,


Nice nok :) Jeg kan godt sætte pris på hvad Google gerne vil med det her... Men jeg synes nu alligevel at det er r.. irriterende at det som standard bliver aktiveret? :/

Det burde være deaktiveret som standard... Også burde man selv skulle aktivere det, hvis man ønsker det...! :)


Tobias

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Dagens mest geniale tips mange tak for det

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at dele tippet :-)

Personligt ser jeg det dog som klart den bedste og største opdatering Google har lavet med Gmail. Det er blevet SÅÅÅÅÅÅ meget nemmere at overskue min email, og bruger allerede væsentligt mindre tid på det. Fantastisk, fantastisk feature når man lige har vendet sig til det :-)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Mulig du har ret lige i første omgang synes jeg dog det nye system var iriterende

men måske man bare skal vænne sig til det

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Proximo Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt med så mange positive kommentarer - er glad for I kan bruge det (og ikke er den eneste, som synes de nye tabs er irriterende:P)

Synes du Excel (og regneark) er svært? Så prøv Proximos gratis (online) Excel-kursus.

Tilmeldt 17. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ny her på banen og jeg ved ikke om det er det rigtige sted at starte men mit problem er når jeg er inde på gmail og vil til at skrive en mail og trykker på skriv så bliver skærmen grå og så kommer der en aflang skrivefelt frem med sort streg foroven og i bunden er der en linje om der skal være fed skrift og indsæt link osv men jeg vil gerne have det tilbage som før er der nogen der kan hjælpe

Hilsen goldie

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)