Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal have nyt TV - hvilket?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg skal have købt mig et nyt TV til stuen, men er ikke den store haj på det område. Jeg synes Samsungs SMART TV er super flotte, og kan godt lide at rammen ikke er så bred - dog er de nyeste modeller også er virkelig dyre.

Jeg vil gerne have noget til en pris der ligger på mellem 5000-7000 - gerne Samsung (omkring 40 tommer). Nogen der kan hjælpe mig med et godt tip? Hvad går jeg glip af ved ikke at købe de helt nye til 20.000?

Jeg vil gerne kunne connecte til WiFi og har i sinde at smide et Apple TV på.

På forhånd mange tak!

Jonas

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Jonas, Syntes du skal prøve på inde http://flatpanels.dk/ der sidder nogle gutter som helt sikkert kan komme med et godt bud.

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel B. Nielsen:

Hey Jonas, Syntes du skal prøve på inde http://flatpanels.dk/ der sidder nogle gutter som helt sikkert kan komme med et godt bud.

Hey Daniel,

Tusind tak for tippet. Det prøver jeg!

/Jonas

Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 3
Fra  M. Multimedia Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas.

Jeg har selv et Smart TV fra Samsung. De virker ret gode. Kan dog ikke huske mit model nummer men det kostede omkring 7.000 :)

Jeg har købt det fra Elgiganten's Webshop.

Med venlig hilsen

Alexander M.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte et 42" for omkring de 4-5000 kr med et SmartTV fra LG. Og gud hvor er jeg glad for min beslutning, LG har et fantastisk TV.

Her har du eksempelvis et 47" LG til 3.800 LG 47"

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt ville jeg overveje mit brug af tv'et ift. kvaliteten :-)  

Jeg holder selv meget af Panasonic, men ville aldrig spekulere i smarttv - slet ikke hvis du tilslutter et apple tv, der kan modtage wifi.

Foretrækker som udgangspunkt plasma til film og LED til hverdagsbrug. Men flatpanels.dk laver nogle fine gennemgange :-) Først og fremmest bør du tænke mere over dit konkrete behov.

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:

Personligt ville jeg overveje mit brug af tv'et ift. kvaliteten :-)  

Jeg holder selv meget af Panasonic, men ville aldrig spekulere i smarttv - slet ikke hvis du tilslutter et apple tv, der kan modtage wifi.

Foretrækker som udgangspunkt plasma til film og LED til hverdagsbrug. Men flatpanels.dk laver nogle fine gennemgange :-) Først og fremmest bør du tænke mere over dit konkrete behov.

Får jeg intet ud af at vælge et Smart TV hvis jeg alligevel tilslutter Apple TV? Er lidt i tvivl.

Jeg skal udelukkende bruge det til hverdagsbrug - muligvis med Playstation når den nye kommer senere på året.

Jeg ved, at jeg kan få nogle super TV til en lavere pris, hvis det ikke er Samsung - men det betyder bare meget for mig, at det ser godt ud.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas.

Jeg kender desværre ikke så meget til smart tv, men ved 100% ihvertfald at dem der købte de aller første SMART TV's er nu på røven da de nye apps på markedet ikke virker på de gamle modeler da de ikke kan opdatere. Personligt holder jeg mig helt væk fra smart tv :) Vi har så meget andet som tables og smart phones ;)

Ved ikke om Smart Tv's stadig har dette problem med at de ikke kan opdateres, men ihvertfald google lidt eller forhør dig nærmere på det område :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Christiansen:

Hej Jonas.

Jeg kender desværre ikke så meget til smart tv, men ved 100% ihvertfald at dem der købte de aller første SMART TV's er nu på røven da de nye apps på markedet ikke virker på de gamle modeler da de ikke kan opdatere. Personligt holder jeg mig helt væk fra smart tv :) Vi har så meget andet som tables og smart phones ;)

Ved ikke om Smart Tv's stadig har dette problem med at de ikke kan opdateres, men ihvertfald google lidt eller forhør dig nærmere på det område :)

Hej Morten. Tak for det! Det vil jeg da helt sikkert undersøge.

/Jonas

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)