Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bombarderet med spam indlæg

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
En af mine wordpress blogs bliver p.t. bombarderet med spam indlæg - her er listen med ip-adreser, som jeg har blokeret 
måske nogen kan bruge den?

Liste med IP fjernet af moderator
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
det er ikke tilladt at offentligøre ip adresser iht en udtalelse fra datatilsynet. jeg har ikke mulighed for at rette dit indlæg nu fra mobilen men jeg fjerner dem om ca 30 min med mindre at en anden moderator eller du selv gør det.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:51
Niels Henriksen:
jeg har ikke mulighed for at rette dit indlæg nu fra mobilen men jeg fjerner dem om ca 30 min med mindre at en anden moderator eller du selv gør det.

Vi når lige at gøre det, inden formel 1 løbet i TV. :-)
Listen er fjernet.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:57

Har du et plugin der hedder Akismet? Det er super effektivt imod spam.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 15:06

Ja det Akismet du skal bruge. Giv evt en besked og så kan jeg hjælpe dig med at sætte det op.

Mvh

Jesper

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 15:57

Akismet virker ikke, da det er tale om bots, som benytter proxy servere, du vil altså aldrig blive fri for spam med Akismet.

Prøv i stedet Spam Free Wordpress, det har jeg gode erfaringer med Yes

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 16:10

Hvis du ikke allerede har gjort det kunne det måske være en god idé at integrere en simpel "captcha" anti spam i selve bloggen.

Mvh.

Mikkel

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 17:10

Jesper: 

Akismet virker fint, og hvad har proxy overhoved noget med det at gøre, medmindre de brugter blacklistede ip addresser, det de spammere oftest bruger er f.eks Scrapebox, som de fleste wordpress/joomla/drubal spammere gør, samt en 10-20 lejede ip addresser fra hidemyass osv. Akismet er en antispam filter og database for før anmeldte spam beskeder. Så hvis en masse har flagget et kommentar som spam, vil den genkende kommentaren/url brugt og automatisk rykke det i spam. 

Og ved brug af dette samt benytte sig af Captcha og wordpress instillingerne, kan du fuldstændig undgå spam, og formindske manuelt arbejde til så lidt som muligt.

Og for at sammenligne, så har det plugin du bruget 4.1 stjerner med 100 votes, og Akismet har 4.1 også, dog bare med 1000 votes. Selvom ratings ik siger så meget. :)

Men ja, smag og behag. :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)