Problemstillingen opstår i, hvem beskatningen skal påfalde :).
Det var en meget begrænset uddybning. Du må gerne uddybe, hvorfor jeg ikke har ret i det jeg skriver. Jeg kan ikke se hvad det har med hvem beskatning skal påfalde. Men det må du lige forklare mig.
Begge dele kan fint kaldes investeringsselskab og brancheregistreres som finansielt vil jeg mene, så vi mangler trådstarter til at fortælle hvad han har planer om
vh John Hannover
Helt enig i hvad du skriver - men begge dele kan IKKE fint kaldes investeringsselskab.
Helt enig i hvad du skriver - men begge dele kan IKKE fint kaldes investeringsselskab
Jo begge dele kan godt være hvad trådstarter kalder investeringsselskab og begge dele kan vel registreres som finansiel virksomhed - så uden at vide hvad trådstarter ved og tænker, så kunne det være begge dele - eller?
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
I spilder jeres tid guys :) Tjek guttens tidligere indlæg.
Ja det fremgår jo også lidt af overskriften og indledningen om at ha fundet et navn bare lige mangler at vide resten - men så er det jo blevet mere en diskussion mellem os andre - uden trådstarter - om hvordan man - hvis man var seriøs, opretter noget sådan - men ja - du har ret i forhold til trådstarter
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER