Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnere inden for hardware og software søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 04:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg er den type som får tonsvis af idéer, som aldrig er blevet til noget. Til gengæld så føler jeg selv at en del af idéerne har noget i sig, hvis man giver sig tid til dem, og det har jeg endelig besluttet mig for at gøre. Det ligger dog sådan at jeg mangler nogle kompetencer inden for nogle af kerneområderne.

Jeg har sorteret i mine mange idéer, og skåret det ned til foreløbig 3 som jeg føler er de mest realistiske, samt med det største potentiale.

Den første drejer sig om et produkt inden for "wearable devices", såsom smartwatches, smartglasses m.v. og her mangler jeg en der har forstand på hardware, som kan hjælpe med at finde den rette sammensætning af komponenter til det færdige produkt. Samtidig søger jeg en som kan hjælpe med tilpasning af software (sandsynligvis Android).

Nummer to ligger inden for radioteknologi samt marketing, hvor jeg har en ny idé til hvordan man kan udnytte RFID/NFC teknologien til både at spare betydeligt på udgifterne i virksomheder, samt at brande sig. Her mangler jeg mest en der har styr på noget med programmering, som kan hjælpe med software delen

Den tredje er måske nok den mest komplicerede, den omhandler software til billedgenkendelse, i mobil applikations form. lidt ala når mobilen kan se hvor på billedet at der er et ansigt, men dog på en helt andet måde. Her søger jeg igen en der har forstand på software udvikling.

Til dem der måtte tro sådan, nej jeg har ikke tænkt mig at have gang i alle 3 projekter på en gang. Min plan er at nogle som har de kompetencer der kræves for at udvikle disse produkter melder sig interesserede, ud fra deres vurderinger og råd, vil jeg så vælge den der er mest mulig, og satse på den.

Hvad kan jeg så selv tilbyde til gengæld for hjælp/ekspertise og mandetimer? Ja der må jeg jo være ærlig og sige ikke meget. Jeg er i øjeblikket studerende på International Business College, med nogle forholdsvis gode karakterer, så lidt forskelligt salg har jeg forstand på. Jeg regner også selv at min rolle i virksomheden vil være at sælge produktet til forskellige virksomheder, samt være i dialog med de potentielle kunder, og derved analysere behov, brugsmønstre o. lign. da det nok er der min største ekspertise ligger i. Samtidig er jeg villig til at tilbyde ejerandel i firmaet, hvor stor en del vil blive aftalt i den givne situation. Kapital har jeg ikke enorme mængder af, da jeg lever af min SU, men jeg vil arbejde på finansiering enten i form af investorer eller bank når det endelige projekt er udvalgt.

Har du nogle af de kompetencer jeg søger, eller har du andet du føler du kan bidrage med, hvad enten det gælder vejledning, erfaring eller kontakter, er du velkommen til at byde ind, enten i tråden, eller i privat besked.

På forhånd tak :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)