Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til produkt udvikling

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoere

Nogen som kan hjælpe mig her:

Jeg ønsker at lave en speciel pille med nogen bestemte indholdstoffer som kan gavne nogen ting i kroppen:-)

Men, hvor og hvordan får jeg denne pille lavet (test af produkt, undersøgelser dertil mm.) Hvem skal jeg tage kontakt til - jeg vil gerne have lavet produktet i Danmark (personlig holdning) 

Håber nogen kan give et hint :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 14:57
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har du en uddanelse som kemiker eller lign.? ellers kan det måske godt blive svært at få noget igennem, hvis du ikke præcist ved hvordan stoffet skal sættes sammen...

Desværre er dette en branche, hvor der er store "entry barrirers", hvilket betyder at der skal store investeringer til for at få lavet og solgt et produkt. Hvis jeg var dig ville jeg først alliere mig med en person der ved noget om det her så i kan få 100% på plads hvordan det skal sættes sammen... når det er på plads så tag kontakt til nogle mindre pharma virksomheder, som måske kan producere din pille..

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 13. Jun 13
Skrevet kl. 15:46

Tak, men nu er det netop de Pharma virksomheder du hentyder til som jeg ønsker henvisning til - alt det andet er en personlig ting, men kernen er, hvem jeg skal kontakte - jeg har hørt at der findes virksomheder netop til det jeg søger, men hvem det præcist er - ved jeg ikke og derfor jeg skriver her.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 300
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 12:22

Marie H:

Hej Aminoere

Nogen som kan hjælpe mig her:

Jeg ønsker at lave en speciel pille med nogen bestemte indholdstoffer som kan gavne nogen ting i kroppen:-)

Men, hvor og hvordan får jeg denne pille lavet (test af produkt, undersøgelser dertil mm.) Hvem skal jeg tage kontakt til - jeg vil gerne have lavet produktet i Danmark (personlig holdning) 

Håber nogen kan give et hint :-)

Kære Marie. Arbejder med rådgivning af iværksættere der står i din situation. Sig til hvis du er interesseret i at vide mere.
Du kan læse mere om undertegnede på www.jonathanloew.dk

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Tilmeldt 13. Jun 13
Skrevet kl. 14:58

Tak for dit svar. Sikke nogen flotte og spændende anbefalinger du har fået. Jeg vil meget gerne høre mere. Har du erfaringer med produktion indenfor fødevare/kosttilskud branchen? Du ser dyr ud;-) ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 300
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 15:53

Marie H:
Tak for dit svar. Sikke nogen flotte og spændende anbefalinger du har fået. Jeg vil meget gerne høre mere. Har du erfaringer med produktion indenfor fødevare/kosttilskud branchen? Du ser dyr ud;-) ?

Ang. pengene så giver jeg 50% rabat til Amino medlemmer på timeprisen. Dvs. at det koster 1250 kr./time. Om det er dyrt skal jeg ikke kunne vurdere. Jeg lægger vægt på kvalitet, stor erfaring og at hjælpe med at skabe resultater. Så du skal måle mig på det. Og referencerne skulle gerne tale deres tydelige sprog? :-)

Jeg har ikke erfaring indenfor den specifikke branche, men det er ikke en nødvendighed sådan, som du beskriver scenariet. Der er mange grundmekanismer, der er præcis de samme uanset branchen. Men du må endelig maile mig, hvis vi skal drøfte det videre. Jeg har post @ jonathanloew . dk

Ha' en dejlig og meningsfyldt dag... 

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:56

Det er et meget svært område, du har begivet dig ind i. Det kræver utrolig meget bearbejdning, som skal foretages igennem mange undersøgelser. Og for at kunne videresælge dit produkt til undertegnet virksomhed, er jeg også rimelig sikker på, at du skal kunne fremvise en prototype, med de testresultater du er noget frem til. Men jeg vil da helt klart foreslå, at du søger hjælp hos en person med PhD i kemi eller lign, som har de nødvendige fascaliteter, som man skal bruge :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  CIBIS - Fødevarerådgivning Skrevet kl. 21:44

Hej Marie, 

Prøv at kontakte DTU, da jeg mener de laver kemisk og mikrobiologisk sikkerhedsvurdering på kosttilskud for FVST. Ellers ville jeg forsøge at kontakte Teknologisk Institut, Eurofins eller lignende. Hvis de ikke kan hjælpe dig med at sammensætte en "pille", kan de måske henvise til nogen som har erfaring indenfor dette område. 

Håber det hjalp lidt. Held og lykke.

MVH Kristina 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)