Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til produktion af legetøj.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jul 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg gør mit bedste med at skrive det her på dansk.

Jeg er lige begyndt at designe legetøj, og jeg vil gerne producere dem. Jeg vil gerne få prototyper fra det samme firma og skal producere dem, ved I om nogle systuer/fabrikanter her i denmark eller i udlandet? Det skal være helt økologisk produkt.  

Jeg mangler også at arbejde med en som kan hjælpe mig at lave mine tegninger til et design som man kan sy efter, hvis I forstår? hvor kan jeg få fat i en? :) 

Mvh. Linda

Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 12:39

Hej Inddgg

Hvis jeg var dig ville jeg producere mit legetøj udenfor EU. Lande som Kina, Thailand, Indien, Japan, Hong Kong gør sådan noget utrolig billigt. Nu ved jeg selvfølgelig godt at der kommer en masse penge oveni for at bestille udenfor EU. Men hvis du finder en leverandør som er bosat i et af disse lande, som tager snakken med fabrikanten og sørger for at få det leveret til dig, så kan du som regel også få det billigere til Danmark end hvis dette skulle gøres med posten.

Held og Lykke

Mathias Dahl Nielsen

Tilmeldt 27. Jul 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:36

Tsk for rådet ! Det eneste som jeg ser problemer med det er kvalitet og sikkerheden at arbejdskraften har det godt. Det skal jo være økologisk og jeg vil ikke støtte slaveri. Har du nogen information om hvordan man kan have et kontrol over det? :)

Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 18:09
Hej Inddgg

Det er så ikke til at sige om arbejderne bliver behandlet ordentligt. Men som jeg skriver, så synes jeg at hvis du gerne vil være sikker på at arbejderne bliver behandlet ordentligt, så få en dansk sammenarbejdspartner til at styre kommunikationen med fabrikanten. Så kan du få ham til at tjekke om produktionen bliver lavet som den skal, og om de bliver fornuftigt behandlet.

Held og lykke

Mathias Dahl Nielsen
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:17

Hvad er det for noget legetøj du skal have produceret? Der er jo forskel på om det er bamser, trælegetøj eller nye actionmen. Og selvom det er billigt i østen så er der som du selv nævner problemer med arbejdsvilkår, og det kan være mere end svært at få lavet varen som man gerne vil have den.

Men prøv at beskrive dit produkt lidt nærmere, så kan folk bedre hjælpe dig. Hvilke materialer er der, hvad er dine krav til producenten hvor stort er det osv.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)