Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"kundesystem" - kostvejleder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er pt. i gang med at starte op som kostvejleder (og senere personlig træner og fitness instruktør).
Nu har jeg siddet og søgt nettet om hvor det er "godt" at have en database med sine kunders informationer mm. Dog syntes jeg ikke rigtig jeg har fundet noget. 

Er der evt. nogle som kan hjælpe lidt..? Det må gerne være et program hvor man evt. selv kan bygge det op - eller ihvertfald rette i felterne.

Håber på lidt hjælp

Med venlig hilsen
Kennet Popp 

K

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:07

Hej Kennet

Det du søger er også det man kalder for et CRM System og dem er der masser af på nettet, spørsmålet er jo bare hvad du kræver af det system..

ellers kan man jo nemt lavet et minder system i access, men ellers skal du da være velkommen til at kontakt mig på kb@zipmedia.dk

Med Venlig Hilsen

Kim

Fra Odense
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 02:21

Jeg kan forslå Podio. Det er gratis med op til 5 brugere.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 10:11

Hej Kennet

Jeg bruger et Affiliate system som jeg tror du kan bruge. Her kan du samtid koble et nyhedsbrev på til forskellige hjemmesider, hvis du har brug for det. 

Har fx sat systemet op på denne side http://www.sannesbriks.dk Du kan selv vælge hvilken informationer du har behov for. Systemet laver en HTML kode, som sættes i på hjemmesiden. 

Ekstra så får du også video mail og web konferencerum m.m. Der er også lige kommet mulighed for BLOG som jeg dog ikke har teste af pt.

Det virker fint, men har et lille minus at det køre lidt meget på affiliate delen, hvor der er mulighed for at tjene noget ekstra. Det vil du opleve når du melder dig ind og så skal du afmelde nyhedsbrev så er du af med det.  Kan du leve med det så er prisen fin med 20$ /mdr eller 200 $ /år

Jeg kan sende dig en PM med info så bare sig til.

Jeg hjælper gerne med opsætning og support. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)