Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

provision lønnet telemarketing ??

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Andam Service Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Først lige det åbenlyse : Ingen kunder = ingen penge.

Jeg vil da gerne have flere kunder, men jeg er ikke god til at sælge og da slet ikke til at finde kunderne. - Jeg tror de gemmer sig i et kaninhul.

Derfor har jeg brug for én som kan ringe rundt og få landet aftaler og dermed få tilladelse til at jeg kan sende tilbud til dem på email.

Jeg talte med det lokale jobcenter og det vil da helst sælge en stilling med fast timetal, men jeg er ikke sikker på at det er vejen frem for os.

MEN... hvis nu jeg gerne vil hyre en til jobbet, men hvor lønnen kun er provision, hvor der aflønnes efter følgende princip?

1) hver aftale om et tilbud - sats 1

2) hver underskreven kontrakt - sats 2

Er det overhovedet muligt?

Eller skal jeg gå en helt anden vej og finde et telemarketing firma til det? - men hvor sikrer jeg mig at de ikke er "hajer".

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 15:44

Hej Andam,

Det korte svar er ja det er muligt.

Det lange svar er at du skal sætte dig i din salgs-agents sted "hvad ville få mig til at sige ja... til en løn der kunne være 0 kroner?"

Hvis du skal have nogen med på den.... så skal du ud med en kickass provisions % til sælger, du kan enda overveje at tilbyde det sådan at det går i nul for dig første år. Altså så tæt på 100% du kan komme, dine udgifter og egne timer taget i betragtning. 

Det er næsten umuligt for dig at sikre at de ikke er "hajer" her er du nok nødt til at gå med din mave-fornemmelse... Men er du ude og lede efter en der er "sulten" efter en høj løn... er en "haj" ikke det værste du kan få fat i.... så fremt du sikrer dig at han ikke lover dine kunder noget du ikke kan holde.

Med venlig hilsen
Peter

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 177
Fra  BumblebeeBusiness Skrevet kl. 18:16
Hej,
VI er en gruppe sælgere som elsker kold canvas og løser lignende opgaver for mange forskellige kunder. Så måske vi også kunne hjælpe dig?
Check gerne oxeogco.dk og hvis du synes det lyder interessant kan du jo skrive til mig, og så får du et tilbud.
Venlig hilsen
Torben Søndergaard
Fra Greve
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 15
Fra  FF Marketing ApS Skrevet kl. 20:35

Hej Adam

Jeg vil meget gerne hører nærmere om dit projekt / service.

Vi kører mere eller mindre kun vores telemarketing services på no cure no pay koncept. Dvs. ingen succes til dig ingen succes til os :)

kig på http://ff-marketing.dk for mere info om vores telemarketing ydelser, ellers må du også gerne ringe på 30141240 så kan vi da snakke om hvordan vi ellers kan være dig behjælpelig

Med venlig hilsen

Jesper Krattet

FF Marketing ApS

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 16:35

Hej Adam

Synes det er underligt at du på lokale jobcenter blev bemødt på den måde..

Der findes jo en mulighed for at få en ledig i 4 ugers praktik som er gratis for dig, hvor du kan teste personen og efterfølgende kan du tilbyde job med løntilskud i 3 måneder...og uden at huske tallene nu ... så mener jeg at der er mulighed for omkring kr. 75 pr. time...og du skal give en løn svarende til overenskomstlønnen...

/ Henrik

Fra København N.
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Fra  Circles of Business Skrevet kl. 11:41
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 2 person

Hej Andam

Gratis arbejde kan være rart og hvis du også får kunder ud af det, så kan det være en løsning, men den holder meget sjældent vand. 

Og der er som svar på dit indlæg, nævnt flere forskellige mulige løsninger, hvoraf ingen løser den udfordring, som vil være den største barriere for at du kan lykkedes med at tiltrække flere kunder. 

Virksomheder i din situation er nødsaget til realistisk at vurdere sine markedsmuligheder og det produktet som skal sælges. Hvordan er markedet generelt for dine ydelser, og hvordan og hvorfor køber virksomheder dit produkt? 

Dit marked er oversvømmet med mange små og nogle meget store spillere, som du ikke kan konkurrere med. Derfor er sandsynligheden for, at du lukker en masse aftaler lille, og det vil en sælger også se på. Derfor kan du måske finde en sælger, som har kontakter i forvejen i dit marked, og som så gerne vil honoreres på 50 - 80% provision af din første kontrakt. 

At finde en ledig til 4 ugers praktik på dit lokale jobcenter som vil kunne løse din udfordring er urealistisk, da dem som skal åbne døre for dig og som er super gode til den disciplin, ikke mangler et job. Og bemærk, at selv hvis du får en i praktik, og du ingen lønomkostninger, så løber der tid til at sætte personen ind i produkter mv., og du risikerer også, at den ledige, ødelægger muligheder hos potentielle kunder, så du kan ende med et tab fremfor en masse vundne ordrer. 

Løsningen på din udfordring er, at du selv sætter dig til telefonen 1 time om dagen, og stille og roligt får ringet dit lokalområde igennem, og finder frem til hvornår virksomhedernes rengøringsaftaler udløber, så du kan ringe inden næste udløb. 

Henrik Sidenius

Nyt Fokus

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 12:04

Enig i det H. Sidenius siger.

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 12:05

glem sælgere og brug dit netværk, eller find nogle organiserede netværksgrupper i dit lokalområde. Det tager muligvis lidt tid, og koster også noget, men med et godt netværk der arbejder for dig (og omvendt) kan du skabe dig en god kundekreds.

Det er i hvert fald min erfaring, og jeg ved at rengøringsvirksomhederne i de netværk jeg er med i har god gavn af det.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 177
Fra  BumblebeeBusiness Skrevet kl. 20:33

Kan også anbefale Netværk, og hvis nogle er interesseret i at være med som gæst gratis hos Global Network hører jeg gerne nærmere - vi har ca. 45 grupper i Danmark, og jeg er mødeleder i et par af grupperne på Sjælland.

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 23:16
Jeg vil meget gerne med, jeg kontakter dig i morgen.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)