Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT Drømme job i Thailand

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 05:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er faktisk utroligt gode skoler og universiteter her i området.  En af "folkeskolerne" underviser endda børnene i at blive iværksætter, investere og lave budgetter - noget de danske folkeskoler ku lære lidt af. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens
Vi har fået en del ansøgninger og er nu gået igang med udvælgelsesprocessen, så sidder du og arbejder på din ansøgning endnu, så skynd dig at få den sendt afsted, hvis du vil med i betragtning, men sørg lige for at du har gjort op med dig selv, at du kan undvære DK og at du kan rejse indenfor max 1 måned Wink

(Jeg er partner med Torben og Morten i disse 2 firmaer, så derfor at jeg lige bryder ind her...)


Dbh fra Jørgen

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv... har først lige nu set det her...

Leder efter job i Thailand, da jeg allerede har boet her i snart 3 år, og ikke vil flytte retur hvis det kan undgås.

Nå, det handler jo om at være rette sted på rette tidspunkt... så jeg starter nok motobiken og opsøger jer på Pattaya Tai... Håber der stadig er muligheder... Og hvis ikke, så tillykke med jeres nye medarbejder.
Har mange af de kompetencer i nævner, så det lyder som det perfekte job for mig...

Øv igen, skal vist være mere på mærkerne, så jeg fanger det rette job.

Janno

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janno D. Lassen
Ja, vi har lige netop igår ansat vores web/marketingsmand, som starter hos os på mandag, men vi tager stadig gerne imod ansøgninger fra kvalificerede folk. Det kan sagtens være, at vi kommer til at skulle flere folk og det er jo heller ikke sikkert, at ham vi nu har ansat, bliver hos os for evigt :-)

De bedste hilsner

Jørgen Linnet
(Partner i de 2 aktuelle firmaer) 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)