Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor finder jeg grossist indenfor hudprodukter?? og hvad koster en web-shop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ja som sagt vil jeg gerne igang med at starte min ejen side op. så det jeg vil hører hvad koster en web-shop hvis den skal være ligesom den her

http://www.babytoys.dk den skal self ikke være ligesådan så den ligner den med nogen lunde i samme stil og så self med alle slags kort. har ca sat 10.000 kr af til det dog mangler jeg penge til grossist og til at købe varene hjem. men hvor finder jeg sådan en grossist som kan sælge mig hudprodukter parfumer og det. håber der er nogen der ude der kan hjælpe mig.

Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 18:59

Nu er jeg selv ny herinde, så jeg vil gerne svare på dit spørgsmål, for jeg tror ikke at ret mange andre gider ;)

Spørgsmålet er stillet 100.000 gange før, og du finder nemt et svar ved at søge.

Det korte svar er:

10.000 kroner er på ingen måde nok til at banke noget der minder om en forretning med et hæderligt sortiment op- hvis du vel at mærke ønsker at holde lager.

BabyToys er en fin og simpel side - du kan selv bygge noget der ligner dog uden at være helt så tilpasset og gennemført, ved at gå til WordPress.org, købe et tema hos Themeforest, ansøge Nets om kortbetalingsaftale (Koster 1000 Kr for internationale kort og årligt 1000 kr for dankortaftalen).

Du kan også leje en webshop flere steder for omkring 700 kroner månedligt.

Du bør hænge på herinde og samle lidt viden.

Og slutteligt - jeg vil råde dig til ikke at kontakte diverse kosmetikleverandører uden du har penge på lommen. De er temmelig trætte af tomme forespørgsler, og mange af dem kræver indkøb af betydelig størrelse sat i forhold til dit nuværende budget.

/Christian

Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:16

okaii tak nu er det fordi jeg intet har forstand på hjemmeside webshop og nu har jeg pengene. men vil kigge på det tak

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)