Hey Jeg har egentlig et ganske simpelt spørgsmål - som nok ikke har et simpelt svar. Men hvor lang tid bruger I gennemsnitlig på at skrive en tekst til jeres sites? Henholdsvis hvis det er noget, I i forvejen har kendskab til, eller hvis det er noget, i er på relativ bar bund med. Som journalist skulle jeg mene, at jeg burde kunne skrive væsentlig hurtigere end størstedelen, men jeg ved ikke, om jeg tænker for meget over det. Der er i hvert fald ret så mange timer indtil jeg når de 50-100 tekster til min side. Bonus: Hvor lang tid af jeres samlede arbejde går med tekstskrivning ctr. alt det andet? |
Hej Lennart,
Du har helt ret - der er ikke et simpelt svar.
Nu har jeg brugt et par timer hver aften til at få sat min hjemmeside op, gjort den (i egen optik) lækker og indbydende - men jeg er stadig ikke i mål.
I samme ombæring har jeg haft tid til at skrive 4 tekster - og de er ikke just optimerede endnu. Det var simpelthen bare for at få noget fyld på siden, så folk ikke blev mødt af en tom side.
Hvis man skal sætte det op med procentsatser m.v., ville jeg tro at mit arbejde med min AffiliateDM 2013-deltager "nyso.dk - nye sko online" er fordelt således:
10 % opsætning af hjemmeside
15 % optimering af hjemmeside (design, SEO)
50 % tekstskrivning og udarbejdelse af indhold (content marketing)
25 % linkbuilding
Mvh
Kasper.