Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AffiliateDM - hvor lang tid bruges på tekst

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 38
Fra  http://www.fredagsbariaarhus.dk Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg har egentlig et ganske simpelt spørgsmål - som nok ikke har et simpelt svar.

Men hvor lang tid bruger I gennemsnitlig på at skrive en tekst til jeres sites? Henholdsvis hvis det er noget, I i forvejen har kendskab til, eller hvis det er noget, i er på relativ bar bund med.

Som journalist skulle jeg mene, at jeg burde kunne skrive væsentlig hurtigere end størstedelen, men jeg ved ikke, om jeg tænker for meget over det. Der er i hvert fald ret så mange timer indtil jeg når de 50-100 tekster til min side.

Bonus: Hvor lang tid af jeres samlede arbejde går med tekstskrivning ctr. alt det andet?

www.min-udvikling.dk - Følg mit forsøg i AffiliateDM 2013.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 09:27

Hej Lennart,

Du har helt ret - der er ikke et simpelt svar.

Nu har jeg brugt et par timer hver aften til at få sat min hjemmeside op, gjort den (i egen optik) lækker og indbydende - men jeg er stadig ikke i mål.

I samme ombæring har jeg haft tid til at skrive 4 tekster - og de er ikke just optimerede endnu. Det var simpelthen bare for at få noget fyld på siden, så folk ikke blev mødt af en tom side.

Hvis man skal sætte det op med procentsatser m.v., ville jeg tro at mit arbejde med min AffiliateDM 2013-deltager "nyso.dk - nye sko online" er fordelt således:

10 % opsætning af hjemmeside

15 % optimering af hjemmeside (design, SEO)

50 % tekstskrivning og udarbejdelse af indhold (content marketing)

25 % linkbuilding

Mvh

Kasper.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 09:34

Tror det er svært at sætte tal på .... Persoligt bruger jeg rigtig meget tid på at læse omkring Affiliate generelt pga ingen erfaring samt noget ekstra tid på opsætning da jeg også er nygynder.

Og så når jeg går i stå med det ene punkt sætter jeg mig ofte til at skrive. Pt er der nok skrevet ~3500 ord på min side og er da langt fra færdig. Derefter skal jeg også igang med at lære at lave film, få taget gode billeder osv.

Når jeg er færdig vil det ikke undre mig at 50% af tiden er gået med at skabe indholdet på siden.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 20:16

Hej Lennart,

Nu er jeg ikke med i AffilateDM, men jeg skriver tekster til egne sider og som ekstern-linkbuilding, samt i mindre omfang for andre mod betaling.

Jeg er ikke uddannet journalist, men jeg er uddannet i at skrive som konsekvens af mit uddannelsesforløb.

Jeg bruger også alt for lang tid på at tænke, filosofere, overveje, researche og rette mindre sproglige fejl. Da jeg ikke kan hjælpe mig selv, så kan jeg jo næppe "belære dig", men jeg tror, at den rette vej er ligesom at lægge an på en pige, hvilket man heller ikke skal tænke for meget over.

Jeg kan nemt bruge 2-3 timer på 300 ord, men når det er mod betaling, så er jeg nødt til at tvinge mig til at gøre det hurtigere, men kan absolut ikke komme ned under en time.

Hilsen, Robert

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)