Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kyndig og erfaren programmør/programmører?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper jeg anbefaler følgende handlingsplan for dig:

1: Vælg 1-2 firmaer at tage kontakt til, og jo du skal virkelig sikre dig med en NDA, ellers er du juridisk stillet a helveg til.
2: Sørg for at finanserne er på plads selvom det måske koster 150.000 - eller start fra start med at oplyse folk at det bliver en partner deal hvor freelanceren får del i firmaet.
3: Spil altid med åbne kort, ring til firmaet - kan du komme igennem let indenfor åbningstiden? Lyder de troværdige? Så gå gennem en NDA og en Kontrakt hvis du kommer så langt. 
4: Sørg for at have en fuld beskrivelse som selv et barn kan forstå af hvad dit projekt skal kunne, se - det vil også gøre dit produkt bedre og lade dig selv opdage eventuelle fejl. Det kaldes en Teknisk Specifikation - lidt som de der manualer til fjernsynet som mænd ikke gider læse... Så detaljeret skal skidtet være 

Du kan finde en hemmelighedsholdelsesaftale (NDA) på vores kontakt side som du bare kan ændre og sende den ud til dem du vil have aftale med. Sørg for at dem du sender den til er juridisk bindende, dvs har et CVR nummer der er aktivt ellers må de som enkeltpersoner skrive deres CPR nummer på som du så må få checket.

Den type underskriver jeg faktisk jævnligt, dog ikke til mine faste kunder da de stoler på mig :) Og jow - der har vi jo så også underskrevet en kontrakt hvori der er en NDA. 

Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for inputtet Tom. Må lige have stykket det hele sammen.

Tak for hjælpen til alle.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)