Hej Aminoer, jeg står og skal til at starte en webshop, hvor jeg har fundet et marked, der ikke er særlig godt dækket, men de produkter, jeg vil sælge, ved jeg ikke om er lovlige at sælge....
Tænker på digitalt materiale, som CD Keys og andet digitalt materiale. Ordbøger osv, er det lovligt, at sælge CDkoder til det i Danmark også spil for den sags skyld?
det er naturligvis ikke lovligt hvis det er crackede koder og det er jo typisk mange disse CD koder man kan kæbe på nette hos andre end producenten. Der er ikke et sted du kan se det men du kan jo bare høre den der har rettigheden - enten til ordbogen, et spil eller anden software, om du frit kan sælge CD koder med reference til der du køber den fra eller med kopi som eksempel på sådanne koder til dem, så får du besked om det er lovligt eller ej generelt Det er altid ulovligt at sælge noget med ikke har rettigheden til, så din opgave er, at finde ud af om du erhverver den rettighed der du køber dem, og da du ikke kan være sikker på sælger, ja så må du spørge de som klart har rettigheden i alle fald vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER