| Kære Amino'er, Jeg flytter til Malaga, Spanien imorgen d. 26/07/13. Det behøver nødvendigvis ikke være IP Telefoni jeg skal anvende hvis I har nogle bedre kort i ærmet ;) De bedste hilsner | 
Slet ingen der har noget at byde på ?
 Debat
             Debat

| Kære Amino'er, Jeg flytter til Malaga, Spanien imorgen d. 26/07/13. Det behøver nødvendigvis ikke være IP Telefoni jeg skal anvende hvis I har nogle bedre kort i ærmet ;) De bedste hilsner | 
| Slet ingen der har noget at byde på ? | 
| Prøv at give Matt fra Maxtel.dk et kald på mandag. Priserne er gode, servicen ligeså og så er næsten alt muligt. Har du ikke behov for den helt store løsning, så kig på 5tel.dk som kan 90% af det som Maxtel kan - her skal du dog benytte selvbetjening på nogle områder. Bemærk at jeg har begge selskaber som kunde, så jeg kan umuligt være 100% objektiv. Det var dog mig der startede ud med at benytte dem - og det har jeg bestemt ikke fortrudt. - Emil | 
| Hej Nicolai Jeg ved at Martin fra Phonepilot.dk netop har startet noget ip telefoni til gode priser tag fat i ham 
 | 
Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen
| Hej Nicolai Mange hilsner Matt | 
| Har du ogsaa brug for at folk kan ringe til dig, fra en almindelig telefon uden at det koster kassen? En mulighed er at du bare bruger skype. Den kan ogsaa ringe til fast numre, og plejer at vaere temlig billig. | 
Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.
| Hej Nicolai Så netop at en nævnte mobil i tråden. Uddyber gerne, selvfølgelig :-) Hilsen Matt | 
| Matt, det lyder rigtig godt, du må meget gerne uddybe det noget mere. :) | 
| Hej Matt. Send mig gerne en mail til mig omkring hvad du jan tilbyde til 3 brugere der skal kunne ringe fra Thailand til danske mobiler og fastnet. kristian@movemarketing.co.th | 
Kristian Ole Rørbye
| Hej Nicolai Beklager jeg først kommer til live igen. IP-delen (VoIP) fungerer i princippet som hos andre IP-udbydere. Jeg vil da også lige nævne, at vi lige nu er ved at lancere en helt ny type 70'er numre (erhvervsnumre), som både understøttes på IP og mobil på samme tid. |