Hej Nicolai
Beklager jeg først kommer til live igen.
Var så heldig at have et par fridage i det virkelig skønne vejr :-)
IP-delen (VoIP) fungerer i princippet som hos andre IP-udbydere.
Dog følger der også lidt smarte funktioner med, så telefonen selv åbner og lukker telefonen. Har i travlt, så kan systemet selv "lege" sekretær og tage imod et telefonnummer, så i kan ringe tilbage til kunden.
Mobildelen er ret spændende.
Den "ikke-tekniske" version kommer her.
Alle opkald som bliver foretage ind og ud via Maxtel mobiler håndteres i vores eget system, dvs. at hvis du f.eks. sidder i Spanien, så kan vi, når en ringer til dit mobilnummer, "fange" kaldet og route det ned til din IP-telefon i Spanien i stedet for at sende det ud på simkortet.
Det samme gør sig gældende når du så er i Danmark og vil ringe ud fra din mobil, så kan du en hulens masse smarte ting, f.eks. kan du trykke en prefix på opkaldet og så viser den dit hovednummer ud.
Der er rigtig mange fede features.
Jeg vil da også lige nævne, at vi lige nu er ved at lancere en helt ny type 70'er numre (erhvervsnumre), som både understøttes på IP og mobil på samme tid.
Du kan med andre ord, både bruge det som hovednummer og samtidig også via et lille program til computeren både sende og modtage sms beskeder på nummeret.
Jeg håber jeg forklarede det lidt godt, ellers skal du bare skrive eller ringe til mig.
Mange hilsner
Matt