Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du min IP Telefoni udbyder?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 12
Indlæg ialt: 78
Fra  They Did They Did IT Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Jeg flytter til Malaga, Spanien imorgen d. 26/07/13.

Jeg har meget forretning, jeg foretager mig i Danmark stadigvæk og derfor søger jeg simpelthen en udbyder af IP Telefoni så jeg kan ringe til danske mobiler og fastnetnumre så billigt som muligt nede fra Spanien.

Det behøver nødvendigvis ikke være IP Telefoni jeg skal anvende hvis I har nogle bedre kort i ærmet ;)

Jeg håber virkelig at nogle af jer dejlige mennesker herinde kan være mig behjælpelig :)

De bedste hilsner
Nicolai Hansen 

Tilmeldt 28. Sep 12
Fra  They Did They Did IT Skrevet kl. 00:55

Slet ingen der har noget at byde på ?

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 01:21

Prøv at give Matt fra Maxtel.dk et kald på mandag. Priserne er gode, servicen ligeså og så er næsten alt muligt. Har du ikke behov for den helt store løsning, så kig på 5tel.dk som kan 90% af det som Maxtel kan - her skal du dog benytte selvbetjening på nogle områder. 

Bemærk at jeg har begge selskaber som kunde, så jeg kan umuligt være 100% objektiv. Det var dog mig der startede ud med at benytte dem - og det har jeg bestemt ikke fortrudt. 

- Emil

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 12:32

Hej Nicolai

Jeg ved at Martin fra

Phonepilot.dk netop har startet noget ip telefoni til gode priser tag fat i ham

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 18:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Nicolai

Ja, hvem vil ikke gerne ned til varmen, her holder det jo nok ikke sååå længe mere.

Omkring telefonien, så kan vi lave en virkelig dejlig løsning til dig, så du kan betjene dine kunder lige så prof. som du gør i dag.
I vores løsninger er der inkluderet lidt features, f.eks. kunne en løsning strikkes sammen så systemet selv åbner og lukker din telefon automatisk, byder folk velkommen og spiller lidt musik, mens de venter på at du besvarer opkaldet.

Hvis du samarbejder med os omkring din telefoni, så får du ikke kun et virkelig godt system, vi bestræber os også på at levere en virkelig god service.

Vores priser starter ved bare 49 kr. pr. medarbejder og inkluderer alle vores features.

Jeg vil gerne høre lidt mere om hvad du kunne tænke dig, så du kan få en nøjagtig pris og så vi også kan finde ud af hvad du har behov for.
Jeg vil i hvert fald gøre mit til at du får en god oplevelse.

Du er altid velkommen til at fange mig på 8282 0940 eller min e-mail: matt (a) maxtel.dk

Mange hilsner

Matt

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 20:47

Har du ogsaa brug for at folk kan ringe til dig, fra en almindelig telefon uden at det koster kassen?

En mulighed er at du bare bruger skype. Den kan ogsaa ringe til fast numre, og plejer at vaere temlig billig.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 23:52

Hej Nicolai

Så netop at en nævnte mobil i tråden.
Her er der flere muligheder.

Jeg regner med, at du har internet til rådighed dernede.
Er det korrekt, så har vi mulighed for at konvertere dine opkald på din danske mobil til "VoIP" kald.

Kort fortalt, så understøtter vores mobiler også SIP på samme tid, hvilket gør at man kan benytte vores mobiltelefoni både som alm. mobil, men også som IP-telefoni.

Uddyber gerne, selvfølgelig :-)

Hilsen Matt

Tilmeldt 28. Sep 12
Fra  They Did They Did IT Skrevet kl. 16:47

Matt, det lyder rigtig godt, du må meget gerne uddybe det noget mere. :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 17:01

Hej Matt. Send mig gerne en mail til mig omkring hvad du jan tilbyde til 3 brugere der skal kunne ringe fra Thailand til danske mobiler og fastnet. kristian@movemarketing.co.th

Kristian Ole Rørbye

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 22:56

Hej Nicolai

Beklager jeg først kommer til live igen.
Var så heldig at have et par fridage i det virkelig skønne vejr :-)

IP-delen (VoIP) fungerer i princippet som hos andre IP-udbydere.
Dog følger der også lidt smarte funktioner med, så telefonen selv åbner og lukker telefonen. Har i travlt, så kan systemet selv "lege" sekretær og tage imod et telefonnummer, så i kan ringe tilbage til kunden.

Mobildelen er ret spændende.
Den "ikke-tekniske" version kommer her.

Alle opkald som bliver foretage ind og ud via Maxtel mobiler håndteres i vores eget system, dvs. at hvis du f.eks. sidder i Spanien, så kan vi, når en ringer til dit mobilnummer, "fange" kaldet og route det ned til din IP-telefon i Spanien i stedet for at sende det ud på simkortet.
Det samme gør sig gældende når du så er i Danmark og vil ringe ud fra din mobil, så kan du en hulens masse smarte ting, f.eks. kan du trykke en prefix på opkaldet og så viser den dit hovednummer ud.

Der er rigtig mange fede features.

Jeg vil da også lige nævne, at vi lige nu er ved at lancere en helt ny type 70'er numre (erhvervsnumre), som både understøttes på IP og mobil på samme tid.
Du kan med andre ord, både bruge det som hovednummer og samtidig også via et lille program til computeren både sende og modtage sms beskeder på nummeret.

Jeg håber jeg forklarede det lidt godt, ellers skal du bare skrive eller ringe til mig.

Mange hilsner

Matt

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)