Hej allesammen Jeg arbejder på en ny hjemmeside til en virksomhed der har en gammel hjemmeside men med god google ranking. Den gamle hjemmeside er lavet i typo3 og skal erstattes med en wordpress hjemmeside. Jeg kunne godt tænke mig at bevare den gode SEO ranking, så vil gerne høre hvordan jeg skal gøre dette gennem 301 redirects. Skal jeg: a) lave et subdomæne til den nye hjemmeside som www.hjemmeside.dk/ny og redirecte alt fra www.hjemmeside.dk dertil gennem .htaccess/DNS? b) lægge den gamle hjemmeside i et subdomæne som www.hjemmeside.dk/old og erstatte www.hjemmeside.dk med wordpress versionen - så bruge wordpress' SEO 301 redirect plugin til at redirecte de gamle indexerede URL'er ind på den nye? c) slette den gamle hjemmeside, erstatte den med den nye og bruge wordpress SEO 301 redirects plugin til at redirecte de gamle indexerede URL'er til de nye? Hvad er den bedste løsning til at erstatte en gammel hjemmeside med systemet typo3 med en wordpress side, uden at miste SEO.. Eller blive bustet for duplicated content eller lignende.. På forhånd mange tak for hjælpen. |
Bliver indholdet på siden det samme som lå på de gamle sider?