Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

301 redirects

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg arbejder på en ny hjemmeside til en virksomhed der har en gammel hjemmeside men med god google ranking.

Den gamle hjemmeside er lavet i typo3 og skal erstattes med en wordpress hjemmeside.

Jeg kunne godt tænke mig at bevare den gode SEO ranking, så vil gerne høre hvordan jeg skal gøre dette gennem 301 redirects.

Skal jeg:

a) lave et subdomæne til den nye hjemmeside som www.hjemmeside.dk/ny og redirecte alt fra www.hjemmeside.dk dertil gennem .htaccess/DNS

b) lægge den gamle hjemmeside i et subdomæne som www.hjemmeside.dk/old og erstatte www.hjemmeside.dk med wordpress versionen - så bruge wordpress' SEO 301 redirect plugin til at redirecte de gamle indexerede URL'er ind på den nye?

c) slette den gamle hjemmeside, erstatte den med den nye og bruge wordpress SEO 301 redirects plugin til at redirecte de gamle indexerede URL'er til de nye?

Hvad er den bedste løsning til at erstatte en gammel hjemmeside med systemet typo3 med en wordpress side, uden at miste SEO.. Eller blive bustet for duplicated content eller lignende..

På forhånd mange tak for hjælpen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 15:29

Bliver indholdet på siden det samme som lå på de gamle sider? 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 25. Jul 13
Skrevet kl. 15:32

Det bliver lidt forbedrede, længere tekster men meget af det samme..

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1761
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:12

Hvis det er muligt at bibeholde den gamle url struktur, vil det være hensigtsmæssigt, at lave det nye site med samme urls og undgå 301 redirects.

301 redirect fungerer i praksis som et link, dvs der tabes en smule pagerank hver gang der rediretes.

Derfor vil det være teoretisk bedst at undgå redirects, såfremt de nuværende rankings ønskes bibeholdt.

Den interne linkstruktur, bør også bibeholdes.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 25. Jul 13
Skrevet kl. 16:30

Det er desværre ikke muligt at beholde linkstrukturen, da hjemmesiden er blevet renoveret og ændret ret drastisk i dens informationsarkitektur.. 

Vil det være OK at slette den gamle side, uploade den nye side, have en .htaccess fil klar med alle redirects fra den gamle til den nye side som man smider op med det samme når den nye side er oppe og køre?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1761
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:04

Ja, det er bestemt måden at gøre det på.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)