Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Twitter Profiler og alt det sjove

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber i kan holde varmen i dag (24 lumre grader her).

De af jer, der har en Twitter Profil, og faktisk får den brugt .. Hvad synes i fanger jer på Twitter? Hvilke slags indlæg gider i bruge krudt på at give en respons på?

Man kan jo sige at det i den grad er billeder og videoer der fanger på Facebook. Men hvad er det så på Twitter? For pladsen til et indlæg er jo meget begrænset. 

Hvad med firmaprofiler derinde? Kan i skabe aktivitet på jeres egen firmaprofil ?
Vi har lige så sent som i dag, fået oprettet en twitter profil til Danhost.

Giv endelig jeres mening til kende om Twitter - Er det for kedeligt at bruge tid på, eller hvad får i egentlig tiden til at gå med derinde?

De bedste sommerhilsner
Kathrine, Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 15:14

Hej Kathrine!

Det er en spændende ting. I dag kaster mange virksomheder sig hovedløst ud i de sociale medier, for "man skal da have Twitter, Instagram, Facebook, Pinterest etc". Mange tænker ikke over, om mediet egentlig passer ind i strategien.

Personligt har jeg stor glæde af twitter på det personlige plan, men mest til at finde inspiration fra personer jeg deler interesser med. Tit kan man finde en spændende artikel eller høre om sjove opdagelser, som ikke altid bliver delt på Facebook.

Mht. virksomheder på Twitter, er det meget forskelligt hvor godt de tager sig ud. Mange får kun lige oprettet profilen, og så ved de ikke hvad de skal stille op med den. Jeg har positive erfaringer med de virksomheder, som ved, at deres kunder er på Twitter. Så giver det mening. Derudover er der en del virksomheder (primært udenlandske) som har fat i den lange ende mht. support via Twitter. Det går hurtigt og er effektivt.

Derfor: Er dine kunder på Twitter? Er der noget værdi i at bruge det overhovedet? Der er trods alt ikke mange danskere på Twitter endnu.

/Jonas

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 15:30

Jeg er meget enig med dig Jonas - Ligesom alle de virksomheder der ender med en Facebook fanside, der står helt øde hen.

Min tanke er at Twitter nok skal nå frem - Det virker lidt som en mellemting mellem Facebook og LinkedIn, så det har skam potentiale og er godt på vej op. Idéen med Danhost virksomhedsprofil derinde er små updates om nyheder på vores site, produkter, Danhost´profil på Google+ med de indlæg der nu kommer der og simpelthen at dele brugbar viden til de der engang kommer til at følge os derinde med links til relevante nyheder og andre eksterne informationer. For kunderne er faktisk både på Twitter og Google+ (og med sikkerhed også på Facebook, men det er ikke relevant).

Folk skal altså have noget de kan bruge i stedet for reklamer. Så jeg kan kun krydse fingrer for det lille projekt.

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 15:34

Det lyder spændende!

Del endelig ud af dine erfaringer, når du har fundet ud af om det var en god eller mindre god idé ;-)

Held og lykke med det. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)