Tja tjo... Min kommunikation er jo nok rimeligt vag, idet jeg nok har en masse tanker og ideer til, hvad jeg gerne vil have sat i søen af skibe.. I den niche jeg befinder mig i, er der ca 3-500 "cowboys" - dvs virksomheder som laver det samme som mig, men med ulovlige midler (negativt for miljøet). Det er en lille snæver branche, rimeligt uorganiseret - ingen egentlige markedsledere etc. Det vil jeg jo gerne gøre noget ved - meeen... jeg kan godt selv lugte hvor den bære hen - i forhold til at købe rå kommunikations-kraft "ude i byen". Samtidig tror jeg også på, at der er noget at komme efter. Se, jeg er jo iværksætter - det skulle nok have været med rigtigt stort I - så det jeg egentligt nok søger, er en der "gider lege med mig" - en som kan fanges, begejstres etc., og som så kan køre den kommunikative side af projektet - i tæt parløb med mig - for jeg ved jo i grunden godt hvad jeg vil have, hvordan det skal se ud, lugte, smage og lyde - so to say! så - er der mon en, der tør hoppe på et projekt - et partnerskab, og som naturlig vis skal honoreres for indsatsen - men som også er med på at starte til den lave timepris, og dermed være med til at sikre at skibet kommer flot af div. forhindringer, og ud hvor tingene sker - og hvor pengene gror... det var da vist lidt nørklet kommunikation! Kort fortalt: Er der nogle der vil lege ?? ;-) |
Hej Kim.
Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig og du er meget velkommen til at skrive til mig på lindabaagoe@gmail.com, så kan vi aftale nærmere ift. pris, opgaver osv., og så kan du få en fornemmelse af, hvad jeg kan hjælpe dig med og om det er noget du vil gøre brug af. Jeg kan også ringe dig op, hvis du sender mig dit nummer.
Mvh. Linda