Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pr, marketing og kommunikationsstrateg...

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja tjo... Min kommunikation er jo nok rimeligt vag, idet jeg nok har en masse tanker og ideer til, hvad jeg gerne vil have sat i søen af skibe..

I den niche jeg befinder mig i, er der ca 3-500 "cowboys" - dvs virksomheder som laver det samme som mig, men med ulovlige midler (negativt for miljøet). Det er en lille snæver branche, rimeligt uorganiseret - ingen egentlige markedsledere etc. 

Det vil jeg jo gerne gøre noget ved - meeen... jeg kan godt selv lugte hvor den bære hen - i forhold til at købe rå kommunikations-kraft "ude i byen". Samtidig tror jeg også på, at der er noget at komme efter.

Se, jeg er jo iværksætter - det skulle nok have været med rigtigt stort I - så det jeg egentligt nok søger, er en der "gider lege med mig" - en som kan fanges, begejstres etc., og som så kan køre den kommunikative side af projektet - i tæt parløb med mig - for jeg ved jo i grunden godt hvad jeg vil have, hvordan det skal se ud, lugte, smage og lyde - so to say!

så - er der mon en, der tør hoppe på et projekt - et partnerskab, og som naturlig vis skal honoreres for indsatsen - men som også er med på at starte til den lave timepris, og dermed være med til at sikre at skibet kommer flot af div. forhindringer, og ud hvor tingene sker - og hvor pengene gror...

det var da vist lidt nørklet kommunikation! Kort fortalt: Er der nogle der vil lege ?? ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  LIBA Communication Skrevet kl. 22:17

Hej Kim.

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig og du er meget velkommen til at skrive til mig på lindabaagoe@gmail.com, så kan vi aftale nærmere ift. pris, opgaver osv., og så kan du få en fornemmelse af, hvad jeg kan hjælpe dig med og om det er noget du vil gøre brug af. Jeg kan også ringe dig op, hvis du sender mig dit nummer.

Mvh. Linda

Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 08
Fra  LIBA Communication Skrevet kl. 22:21

Hej toptunet!

Jeg tror muligvis, jeg kan hjælpe dig, så hvis du endnu ikke har fundet en passende kommunikator, er du meget velkommen til at kontakte mig på mail lindabaagoe@gmail.com

Mvh. Linda

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 346
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 23:00

Ditte:

Måske er der faktisk mange andre, der gerne vil hyre en freelancer, men er lidt nervøse for, hvad det kommer til at koste dem. Ville du mon foretrække at betale for en bestemt ydelse, eller ville du hellere betale en fast timepris og så få freelancerens bud på, hvor mange timer, personen skulle bruge på det?

Helt enig!

Kunne godt savne: Se her en opgave jeg har lavet. Det kostede kunden x kr eller se her en typisk opgave jeg har lavet, den vil koste dig x kr

Sidde med en manglende fornemmelse af, hvad får jeg for 5000 kr? Skal jeg spare op før jeg prøver at udbyde en opgave eller.. ?

/Kimse

Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 08
Fra  LIBA Communication Skrevet kl. 23:14

Kunne godt savne: Se her en opgave jeg har lavet. Det kostede kunden x kr eller se her en typisk opgave jeg har lavet, den vil koste dig x kr

Sidde med en manglende fornemmelse af, hvad får jeg for 5000 kr? Skal jeg spare op før jeg prøver at udbyde en opgave eller.. ?

Jeg kan sagtens se, hvad du mener. Hvis du er interesseret, kan jeg sagtens maile dig et par eksempler på opgaver jeg har lavet og hvad det kostede kunden.

Personligt har jeg lidt de samme spørgsmål ift. hjemmeside og webopgaver generelt, hvor jeg faktisk føler, jeg famler i blinde ift. prisniveau og tidsforbrug, men mon ikke, det er ganske naturligt, når man ikke lige er på hjemmebane?
Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 23:19

Hej

Ja tak, det vil jeg rigtigt gerne se : )

Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 08
Fra  LIBA Communication Skrevet kl. 23:25
Skal ske :-) Hvad er din mailadresse? For så sender jeg dig eksempler imorgen.
Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 23:26
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 300
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 12:43

toptunet:

Findes der mon en, der er ultra ørn i at skrue god kommunikation sammen ?

Dels har jeg et behov for at få gennemskrevet mine tekster på min hjemmeside, ligesom alle mine "automatiske" mails skal checkes igennem og strømlines. Mine forskellige tilbud, primært på deal-sites, skal optimeres i forhold til til siden og artikler (som også skal forfattes)..

du er velkommen til at kigge ind på siden: pelouse.dk..

det er særligt punktet algebehandling der er interessant ;-)

Ser frem til at høre fra nogle gode amino-folk ;-) 

Kære toptunet. Arbejder med rådgivning af iværksættere der står i din situation. Sig til hvis du er interesseret i at vide mere.
Du kan læse mere om undertegnede på www.jonathanloew.dk

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)