Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og Ros fra Eksperter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eksperter,

Jeg har lavet en social netværksside for studerende. Siden hedder info4student.com. Jeg vil gerne vide om hvad jeg mangler eller hvad jeg kan gøre bedre før jeg starter markedsføring af siden.

Tusind tak for hjælpen.  

MVH
David 

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 13:42

Ikke for at være lyseslukker, men jeg kan slet ikke se hvad formålet er med det site. Hvorfor skulle studerende oprette sig, hvad får de ud af det?

Hvis jeg stadig var studerende og ville 'connecte' med andre studerende, ville jeg bruge Facebook. Hvis jeg var studerende og ville købe/sælge mine ting, ville jeg bruge eBay. Jeg kan ikke se hvad dit site giver af værdi, ved at lave en low-tech kombination af de to. Begge områder kræver en kritisk masse af brugere før det kan lade sig gøre, så jeg tror ikke du får meget held ved at starte fra 0 indenfor de to områder.

Hellere bruge tiden på at skrive nyttig information til studerende, og så få folk ind via søgemaskinerne.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 13:53

Hej David.

For at kunne give feedback ville det være super hvis du kunne forklarer meningen med siden, og hvilket behov du mener du opfylder som andre sider ikke rammer?

Jeg har lidt svært ved at finde ud af sidens formål lige umiddelbart. 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 3. Mar 13
Skrevet kl. 14:29

Hej Mads,

Tusidn tak for din kommentar.

I fremtiden findes der også nyttige oplysninger, tips og tricks fro studerende på hjemmesiden. Mange tak for hjælpen.

MVH

David

Tilmeldt 3. Mar 13
Skrevet kl. 14:35

Hej Simon,

Der findes papir-annoncere, som hænges op på tavler på skoler eller i supermarkeder. Måske tager man 5-10 min at lave en papir annonce. Det er nemmere at lave en annonce på en webside. Man kan bruge 1-2 min til at lave en annonce på nettet, f. eks. "Jeg har en brugt cykel til salg. Kontakte mig via email. xxxx" eller "Jeg vil købe en brugt bog om Java...". I fremtiden findes der nye funktioner. Det er kun en lille website.

Mange tak for din kommentar.

MVH

David

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)