Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mac - mail program - printe mails ud

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg skal tit printe mails ud som dokumentation i forbindelse med diverse.

Noget der går mig på gang på gang er at det er den nyeste mail der kommer øverst og de resterende mails kommer nederst.

Er der en måde man kan ændre dette på således at oprindelige meddelse kommer først, og sidste meddelse nederst?

Tak.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 12:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror desværre ikke det er muligt at ændre kun når du vil printe. Men hvis du går op i top menuen og vælger Mail > Indstillinger > Oversigt, kan du nederst fjerne hakket i "Vis nye beskeder øverst" og på den måde vende rækkefølgen :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:21

Perfekt Rasmus, det var lige det jeg ledede efter, mange tak!

Ved du også om man kan markere på en måde, således at kun nogen mails bliver printet? (hvis jeg f.eks. kun vil have de første 5 mails i en samtale printet ud)

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 12:27

Det kan jeg desværre ikke lige finde nogen måde at gøre let på.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:09

Hej igen

Øv øv , glæden var kort.. Kan se jeg var for hurtig, for selvom jeg fjerner det omtalte flueben så kommer mailsne ved print stadig med de ældste nederst og nyeste øverst.. 

Det kan ikke passe der ikke findes nogen løsning på det, for i mine øjne giver det da god mening at hvis man f.eks. skal bruge en mail til dokumentation, ja så vil man gerne have at første mail er først, og sidste mail er sidst, således at en ny person der læser mailene kan læse dem i den rigtige rækkefølge.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:22

Michel Moore:
Øv øv , glæden var kort.. Kan se jeg var for hurtig, for selvom jeg fjerner det omtalte flueben så kommer mailsne ved print stadig med de ældste nederst og nyeste øverst.
Du kan sortere efter mange forskellige data. Se vedhæftede.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:30

Mangler måske lige anden halvdel:

Sorter i den ønskede rækkefølge og marker de mails du vil have printet og tryk cmp-p for print.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47174
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:51

jeg tror det du anbefaler iVinkel er rækkefølgeændring for hvordan de forskellige mails vises medens det Michel vil er, at når EN enkelt mail åbnes og printes, så skal den mail vises, så der øverst kommer den første mail i den ene mails korrespondance, og så det man svarede på den første, efterfulgt at kundes duplik, og så ens slut svar - så printet af den enkelte mail kommer kronologisk med startmaillen og svarene dernedaf

Jeg kan da godt se fornuften men ved ikke hvordan man ændrer det, for i den enkeltmail har jeg også altid nyeste del svar øverst og skal bladre ned for at finde den ældre del af den gamle korrespondance. Det giver jo også fin mening, at man ikke er tvunget til at scrolle ned i den enkelte mail for at finde nyeste svar
vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42

Cookie:

Jeg kan da godt se fornuften men ved ikke hvordan man ændrer det, for i den enkeltmail har jeg også altid nyeste del svar øverst og skal bladre ned for at finde den ældre del af den gamle korrespondance. Det giver jo også fin mening, at man ikke er tvunget til at scrolle ned i den enkelte mail for at finde nyeste svar
vh

Ja nemlig, og jeg er også super glad for det normalt er sådan.. Men når man skal vise det til en "ny person" , så det rart at første meddelse er øverst.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)