Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udfordrende salgsopgave – Dit input søges.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en udfordrende opgave, som jeg godt kunne tænke mig at høre netop dit input om.

Lidt om mig:

Jeg har igennem mange år drevet erhvervsmæssig handel med salg af brugte ting.

Jeg har spredt min forretning, så jeg ridder på mange heste, for at hindre min sårbarhed/optimere mit salg ved at sælge fra forskellige destinationer – byer, markeder og internettet. Ligeledes indeholder mit varesortiment varer med priser fra 5,- og opefter for at imødekomme forskellige forbrugergrupper.

Jeg har evner som omstillingsparathed, iderighed, og fightervilje. Jeg er reel og har et højt serviceniveau.

Jeg har etableret mig, så mine privatudgifter nærved kan sidestilles med en SU studerendes. Jeg har ingen gæld.

Ligeledes holder jeg mine erhvervsmæssige driftsudgifter på et meget lavt plan. Pt. er højeste udgiftspost min revisor.

Fakta:

Igennem en længere årrække er det blevet muligt for alle og enhver på 24 timers basis at drive forretning indenfor min branche.

Antaget sælger 10 % retsmæssigt privat, 10 % retsmæssigt erhvervsmæssigt og 80 % ”kald det hvad du vil”. Dette giver en særdeles konkurrenceforvridende effekt.

Flere og flere forbrugere ønsker at handle discount.

Jeg kender de erhvervsmæssige markedspriser, og har en bred viden om vareemnerne.

Jeg er villig til at indskyde blandede varer for indkøbspris 100.000,- i udfordringen.

Udfordring:

Hvilken tiltag kan jeg gøre, for at opnå højere salg end konkurrenten?

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 11:45

Udvid markedspladsen.

Gå på ebay og sælg varerne globalt.

Du ved jo hvad du har fat i, du kan prissætte og beskrive.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 11:51

Hvis du vil have et svar der ikke er genetisk skal du nok fortælle lidt mere om produkterne.

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 11:52

Generisk... iPhone autocorrect.

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Tilmeldt 1. Jul 08
Skrevet kl. 12:07

Hej Jens

Tak for input og ros!

Med de rigtige forbindelser, kunne det i øvrigt være spændende at levere varer til butikker Worldwide. 

God vind med din virksomhed!

Tilmeldt 1. Jul 08
Skrevet kl. 12:25

Anders Hansen:
Hvis du vil have et svar der ikke er genetisk skal du nok fortælle lidt mere om produkterne.

Hej Anders

Tak for din opfordring.

Jeg føre et meget bredt sortiment af brugte ting såsom: Belysning, bestik, billedkunst, bøger, fajance, glas, keramik, køkkentøj, møbler, porcelæn, stentøj, snurrepiberier, tekstiler, og varia.

God vind med din virksomhed!

Tilmeldt 1. Jul 08
Skrevet kl. 12:33

Tingfinder Kram:
Jeg føre et meget bredt sortiment af brugte ting såsom: Belysning, bestik, billedkunst, bøger, fajance, glas, keramik, køkkentøj, møbler, porcelæn, stentøj, snurrepiberier, tekstiler, og varia.

Edit: Det var ikke for at råbe (0: Lavede bare en copy paste.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)