Jeg vil prøve at lave et site om gode råd til at komme i job og krydre det med henvisninger til aktuelle åbne stillinger og lidt med a-kasser og i den dur, sejob.dk
Tak for guiden, den hjalp da mig lidt på vej. Affiliate marketing er forholdsvis nyt, hvilket sagtens kan ses på min siden. Jeg har valgt at skrive omkring insekter, og skadedyr på http://insektguide.dk - bliver spændende.
Håber da på at få en sjov passiv indtjening, og i det mindste ikke komme på den berygtet sidste plads.
takket være det gode råd med egen blog som kan henvise til ens affiliate site, har jeg valgt at skrive dagbog om min vej til ingeniør jobbet, fra GSK kurset før DTU og til jeg har landet et job om 31/2 år - man kan læse min personlige blog på thomascl.dk - den linker også lige til sejob.dk, hvor jeg har fået skrevet de første artikler som andre forhåbentlig kan bruge til noget allerede nu.
god vind allesammen :)
ps efter en del år er det vist på tide jeg bruger billede på min profil!
Stort tillykke til Thomas og Marcus med jeres første salg! Super sejt gået :).
Jeg så i dag, at et af mine primære keywords "allerede" ranker på plads 46 på google, så jeg har lige pludselig fået travlt med at skrive mere indhold, og gøre siden klar til de besøgene :-P.
Fantastisk med alle disse små begynder-guides til alle os... ja begyndere.
Jeg kan ikke prale af et salg endnu. Men har heller ikke helt lagt en plan for bannerplacering og valg af programmer endnu.
Jeg deltager med min-udvikling.dk, hvor jeg vil sprede min fokus på alt fra selvtillid til bekæmpelse af angst og hjælp til jobansøgninger.
Det giver en større målgruppe og flere muligheder for tekster og linkbuilding, men om jeg så kan ranke ordentlig på nogle af mine keywords må tiden vise.
Jeg dedikerer mine første uger på at skrive indhold, og så må det andet komme bagefter.
Hejsa, tænker jeg også gerne vil prøve at være med i det her, har ikke nogen blog eller noget endnu, men er det bedst at bruge google adsense eller hvor er det godt at komme ind henne og vælge programmer?
Undskyld mit Noob spørgsmål i denne tråd, men er heeelt ny med affiliate :)