Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en venlig sjæl der har erfarring med erhvervsrengøring, i forbindelse med drift og opstart.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 17
Fra  Autoplejen.dk Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg påtænker mig at tilbyde erhvervsrengøring i mit lokalområde, da jeg har et mindre firma med 4 ansatte indenfor auto og bilpleje.

Jeg vil gerne vide noget mere om markedet og om priser, tilbud, drift osv.

er der en eller anden der vil give gode råd, så vil jeg gerne kvittere med et par gode flasker vin.

er der nogen der vil vide noget om bilpleje kan i så bare skrive retur :-)

med venlig hilsen

J.Krarup 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 00:40

Prøv at kontakte dine konkurrenter. Så kan du få deres priser oplyst. Bagefter kan du hvis de er et APS trække deres regnskabs oplysninger. Så kan du se hvor godt det køre Big Smile 

Tilmeldt 1. Mar 13
Fra  Autoplejen.dk Skrevet kl. 14:31

Tak.

jeg tænkte også lidt på hvordan de regner priser ud og tidsforbrug..

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Njl gulvservice Skrevet kl. 15:19

Det med tidsforbruget, kræver af du har en fornemmelse af hvor lang tid, det tager af lave en eksempelvis flytterengøring, hovederengøring, eller erhvervsrengøring,, du er nød til af lave en besigtigelse af opgaven inden du lægger et tilbud,, så du kan ikke bare sende tilbud rundt uden af have set opgaven, det bliver uholdbart og useriøst, så du er nød til af få oplysninger fra kunde, for tidsmæssigt er der forskel på om du bare skal støvsuge og vaskegulv plus flader,, eller du skal afkalke wcer brusekabiner samt pudse vinduer,støvsuge vaske gulv plus flader,,

priser,,  du kan regne et tilbud udfra den time pris du ønsker,, eks 280,- sammenholdt med det kunden ønsker, hvis det er kontor. på 100 kvm og du kun skal støvsuge og vaske gulv,, hvor lang tid er du om det????

eller sætte dig ned og regne en kvm pris ud på rengøring,, eks 15,-  

Håber det giver mening,,Surprise 

gulvafslibning og gulvbehandling, Njl gulvservice.

Tilmeldt 1. Mar 13
Fra  Autoplejen.dk Skrevet kl. 23:02

Mange tak for din hjælp. Jeg må ud og se på de evt. henvendelser jeg får, men syntes det er lidt svær :-) i min egen branche får vi jo pr. bil, og ved hvad vi har. men jeg får en lidt bedre fornemmelse nu, 1000 tak.

Med venlig hilsen J.Krarup

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Njl gulvservice Skrevet kl. 16:53

jkrarup:

Mange tak for din hjælp. Jeg må ud og se på de evt. henvendelser jeg får, men syntes det er lidt svær :-) i min egen branche får vi jo pr. bil, og ved hvad vi har. men jeg får en lidt bedre fornemmelse nu, 1000 tak.

Med venlig hilsen J.Krarup

Det er ik svære en du gør det til,, bare klø på, og evt sæt prisen lidt lavt i starten, indtil du får erfaringen i hvormeget tid du bruger,, 

gulvafslibning og gulvbehandling, Njl gulvservice.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)