Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webhotel til familie-hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag alle,

har i dag købt et webhotel hos One.com. Finder det dog allerede en smule langsomt, og efter en hurtig Google-søgning (hvorfor gjorde jeg ikke det først...) ser jeg, at jeg bestemt ikke er den eneste af den holdning.

Overvejer af den grund at gøre brug af deres "Pengene-tilbage-garanti indenfor 15 dage" og skifte til et andet webhotel. Har kig på meebox.net, da det ifølge mange Amino'er skulle være godt og billigt.

Mine krav til webhotel:

- Min. 6 individuelle e-mail konti'er med ubegrænset antal e-mails

- Man skal kunne lægge en hjemmeside op - der må gerne være hjemmesideværktøjer/templates.

- Er usikker på hvor mange antal GB man skal bruge, det er en lille hjemmeside om min gård der blot skal vise et par billeder, noget info og kontakt, med andre ord ikke noget stort. Derudover skal de 5 andre familiemedlemmer have en e-mailadresse der er nem at få adgang til via. webmail.

Har tænkt mig at flytte fra One.com til meebox.net, er der nogle der har erfaringer med at flytte domæne? Går det hurtigt og smertefrit? 

Kan I forresten fortælle mig om meebox.net vil kunne opfylde mine krav?

Vh. Frederik

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 03:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Frederik.

Jeg vil anbefale dig at købe et webhotel hos Unoeuro. Har haft et webhotel hos dem i lidt over ét år, og har ikke oplevet nogen former for nede tid, eller langsomme loadings i den periode.

Derudover svarer support typisk i løbet af få timer hvis du har nogen spørgsmål, eller problemer med webhotellet. 

Alt i alt en 5 stjerners vurdering herfra, har intet at klage over. 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 07:41

Hej Frederik

Jeg bruger Meebox til mine hjemmesider, og har kun gode oplevelser med dem, altid god support og ingen sure miner. Meebox har website builder du kan bruge, og 1 click-install af Wordpress, Joomla m.v. De kan sagtens opfylde dine krav.

Tilmeldt 23. Jul 13
Skrevet kl. 02:45

Hej alle, tak for de hurtige og gode svar. Det ser dog ud til at problemet har løst sig selv som tiden har skredet frem. Mails kommer frem med det samme, og hjemmesiden fungerer nu. I skal være velkomne til at lægge hjemmesiden et besøg, dog er den under stor opbygning. http://www.maglebjerggaard.dk

Vh. Frederik

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 124
Fra  DataWise Skrevet kl. 03:39

Hvordan har det løst sig selv? 

Er den stadig hos one.com?  

Tilmeldt 23. Jul 13
Skrevet kl. 03:43

clauskc.dk:

Hvordan har det løst sig selv? 

Er den stadig hos one.com?  

Jeg kontaktede One's support og fortalte dem om problemet, hvortil de svarede at jeg blot skulle give den tid, da DNS'en skulle rette sig til (noget i den retning).

Ja, den er stadig hos One. Det har indtil videre været næsten problemfrit, så tror jeg beholder den her.

Vh. Frederik

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 10:39

Hej Frederik,

Hvis du alligevel ændrer mening og vil flytte til et andet webhotel, kan du bruge Aminos søgefunktion, da der har været mange af disse tråde før. Så kan du se, hvad andre anbefaler og skriver om de forskellige webhoteller.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

.
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 124
Fra  DataWise Skrevet kl. 11:21

Ok. 

Jeg har også selv en del websites hos one.com. De fungerer alle fint, og så syntes jeg også de har en god support. 

Godt det har løst sig :-)

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Malerfirmaet Engholm V. Maria Padua Skrevet kl. 16:00

Jamen, der er da et skønt sted I bor.....

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)