Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pagerank

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vodskov
Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,
Hvordan får man en bedre pagerank på sin side ?
Nogle tiltag til hvad jeg skal/kan gøre for at forbedre den- det skal siges at den ligger på 0/10 nu :S

Bedste hilsner
S.A

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have andre hjemmesider til at linke til din hjemmeside - Aller helst hjemmesider der selv har en høj pagerank, som er relevante i forhold til det emne din hjemmeside drejer som om, og som har de ønskede keywords i link-teksten (samt Alt og Title tags).

Det er sådan helt basalt det vigtigste, men der er selvfølgelig også mange andre faktorer der spiller ind, som SEO optimeret kode og tekst, m.m.

Fra Vodskov
Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svaret :)
Kan du uddybe det seo - koder osv ? Jeg er i gang med en omfattende seo af alle mine varer - har mange varer så det tar sin tid :)
Så eksempelvis vil det være en god ide at "sætte varer til salg på dba og dermed linke videre til min side " ikk noget jeg har tænkt mig at gøre , men det vil være en god ide da dba har en god pagerank??!! Right

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu tror jeg set ikke man kan oprette kommercielle annoncer på DBA uden at det koster penge, og så ryger lidt af fordelen måske.

Om det kunne give et boost skal jeg umiddelbart ikke kunne sige, og det kommer i stor grad nok også an på hvordan DBA behandler udgående links (Det er muligt at angive i sit link, at søgemaskiner ikke skal "tælle det med" f.eks.).

Samtidig kunne jeg også forestille mig at der vil være meget arbejde med oprettelse samt vedligeholdelse af annoncerne. Umiddelbart tror jeg at fordelen ved at oprette sine annoncer på DBA mere ligger i en større tilstrømning af kunder ned SEO mæssige fordele.. Men igen er det ikke et område jeg er ekspert i, og der er måske andre der kan byde ind med mere specifik erfaring!? :)

Fra Herfølge
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 62
Fra  BilligProjektor.dk Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sercan,

Du skal bare fokusere på at have nogle gode produktbeskrivelser og generelt levere noget godt indhold til dine kunder. Så skal du nok få nogle links med tiden og måske en højere pagerank, hvem ved? :-)

I øvrigt, så lad vær' med at fokuser på din pagerank. Det vigtigst er vel, at du får nogle kunder (gennem google) og så kan det jo være lige meget om din pagerank er 2, 5, 10 eller 0.

Så mit råd er (såfremt den tekniske del af din hjemmeside er god nok ifht. SEO) at du skal fokusere på indholdet af den. Produktbeskrivelser, guides mm.

Ha' en god aften (nat) :-)

Mvh.

Thomas

Fra Vodskov
Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svarene til jer begge to .. Ligger på side 1 på 90% af mine produkter, så der kommer skam kunder igennem :)

Ha en god dag

Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 133
Fra  MMASHOP.DK Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeps som nævnt skidt med din pagerank... Den skal nok følge med hvis du får succes med shoppen.

www.mmashop.dk  Alt til MMA, Karate,Kickboxing,Taekwondo,Judo,BJJ,Jiu Jitsu,Muay Thai, Kosttilskud, Streetwear og trænings udstyr.

Husk at se vores blog - www.mmashop.dk/blog

Vi er skam også på google med nyheder om MMA Udstyr https://plus.google.com/+MMAShopDK

Følg vores RSS Feed: http://www.mmashop.dk/index.php?route=feed/google_product_feed

 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vi skal lige være en smule præcise her:

Pagerank udregnes alene på dine indgående links. Hvor mange du har og hvilke kilder, de kommer fra. Des stærkere en kilde, des mere værdi får dit site også ifht. pagerank. Pagerank har ikke noget med on-site SEO, kode osv. at gøre.

Dine rankings udregnes på mængden af indgående links, kode, tekster, brugerageren og en million andre små ting. Høj pagerank er ikke lig med gode rankings - snarere tværtimod.

I takt med, at du får flere og flere links til dit website, vil din Pagerank også stige. Den Pagerank, Google opererer efter, opdateres nærmest i realtid. Den Pagerank vi har adgang til, den såkaldte toolbar-pagerank, opdateres 3-6 gange om året.

Sidste gang den blev opdateret var i februar 2013.

Pagerank er ikke andet end en ubrugelig måleenhed for dit websites størrelse - den garanterer ikke rankings. Men jeg synes også den er skide sjov at blære sig med! ;-)

Din reelle Pagerank kan altså godt være højere end 0 - den synlige Pagerank er blot ikke opdateret det sidste stykke tid.

Du kan læse om linkbuilding med Linkbuildingbogen af Henrik Bondtofte, læse mit indlæg her eller generelt spørge ind til det på Amino. :-)

Fra Vodskov
Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei Tim .. Tak for dit indlæg :) jeg ser li nærmere på din linkbuilding når jeg får tid :)

Ha en god dag

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:
Høj pagerank er ikke lig med gode rankings - snarere tværtimod.

Jeg synes ikke helt, det er hvad jeg oplever i de organiske søgeresultater.

Et eksempel:

Søg på SEO og langt de fleste sites i søgeresultatet har høj pagerank, nogle få har slet ingen og forsvinder sikkert hurtigt igen, eller justeres snart til et passende tal.

Søg på Sokker og samme oplevelse toner frem.

Det er ikke laveste pagerank sites, der ligger i toppen.



Vi kan så diskutere om årsagen til netop sites med høj pagerank ranker bedre, er fordi indehaverne af netop de sites, arbejder med onpage seo, sociale medier og alle de andre signaler – det vil kræve lidt af en analyse, men umiddelbart og isoleret virker det ikke helt som om høj pagerank, er en ulempe.

At pagerank intet har med ranking at gøre, er forkert, men at det KUN er pagerank, er som Halfdan skriver også fuldstændigt forkert.

Hvor stor en værdi, der bør tillægges pagerank, er så et andet spørgsmål, som er svært at svare på, men som udgangspunkt, anser jeg personligt PR som værende mere ”vægtende” end hvert af de andre 200 signaler, altså ikke en 200:1 vægtning.

Min grund hertil, er at Google netop har valgt at fokuserer på Pagerank algoritmen i tidernes morgen, da ranking algoritmen blev kalkuleret. Det unikke, der gjorde dem anderledes og det der tillægges deres succes fra begyndelsen.

Er jeg komplet ude i hampen ? Det er jo lidt varmt i øjeblikket.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)