Undskyld hvis det her er lidt hijacking af tråden. Jeg har lige købt en licens til Skadate softwaren (med 33% sommerabat) og skal til at starte et nyt dating site. Jeg har en niche ide. Jeg ved godt at dating markedet er mættet og at det kun er muligt at få foden indenfor ved at gøre indhug fra de etablerede ved hjælp af en niche. Rasmus må jeg stille dig et par spørgsmål? Jeg har en Bronche suite hos Unoeuro - kan den mon bruges til et Datingsite ? Jeg vil være tilfreds med 100 brugere om dagen da jeg ikke skal tjene penge på sitet, det er mere af interesse og idealisme og samtidig bruge sitet til at skabe inerti ved at linke derfra til mine andre sites. Kan du anbefale en god host til mit Skadate site? Er der nogen som kender et dansk datingsite bygget med Skadate? |
Hej Hankiman.
Den dating side jeg tidligere var medejer af er fornylig blevet flyttet over til at køre på Skadates software platform også. - Softwaren fungere fint og har mange indbyggede funktioner, dog synes jeg at det er gammeldags og uddateret, og er personligt ikke selv så vild med det.
Dit webhotel burde du fint kunne bruge - i hvertfald i starten, men hvis du får succes og mange besøgende brugere kan du muligvis blive nød til at opdattere til en bedre løsning hen af vejen :)