Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vognmandsfirma søger kørselsopgaver

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej:-)

 

Vi er et lille respekteret firma med en del kassebiler op til 3 paller. Vi mangler opgaver, evt kurer opgaver, flytteopgaver eller andet.

Kontakt os på tlf 28838034 eller mail vummer@surfmail.dk

DB Transport

Birgitte

Tilmeldt 14. Jul 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hej birgitte prøv at tag kontakt til ethjem.dk de sælger børnemøbler og ved nogen gange har de kørsels til en del biler. men nogen gange osse rigtig lidt men det kunne self være måske en god kunde for jer

Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej:-)

tak for svaret, jeg har lige sendt en ansøgning afsted:-)

Birgitte

Tilmeldt 14. Jul 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

så lidt eller prøv dyreridet i Roskilde i har osse en del. og så der noget hedder kunstkompagniet det godt nok små pakker. men ved for min firma de var villig til at betale 80 kr pr pakke mener jeg og der var en del

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i kan levere i hele dk til primært privatkunder er i velkommen til at kontakte mig. Vi har en hel del pakker som sendes med fragtmand hver dag. En stor omkostning så altid åben for tilbud :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj.

Vi levere primært På Sjælland og øerne. Vi har p.t ingen leveringer i Jylland. Men lad os se om vi kan finde en fornuftig aftale:-) Hvordan ligger dit omkostningsniveau i forhold til at bruge fragtmand hver dag? Tænker det måske kan svarer sig at have en fast leverandør, til fast pris?

Birgitte

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Birgitte,

Vi har en fast aftale med en fragtmand, som kommer og henter varerne hver dag og derefter distrbuerer dem ud i hele DK. Men vi er altid på udkig efter bedre priser og PÅLIDELIG levering :-) Det hjælper ikke noget at spare 10 DKK pr. pakke og så få mange utilfredse kunder.

Du er velkommen til at ringe til mig på 40407069 hvis du kan finde en løsning hvor i også kan dække jylland.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Ikast
Tilmeldt 21. May 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Birgitte.

Skal du bruge en chauffør i Jylland til weekendlevering, når du får opgaven, så har jeg både lyst, gyldige kørekort, gps og erfaringen :-)

Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim:-)

 

Det lyder rigtig godt, jeg vil vende tilbage når jeg har en nærmere afklaring:-)

Birgitte

DB Transport

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)