Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giver dette duplicate content på min side?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hola Aminos

Vil jeg få double content på min hjemmeside, hvis jeg eksempelvis laver en kategori, hvori der ligger nogle bestemte indlæg, og samtidig indstiller min forside til at vise nyeste indlæg der? (vel at mærke således, at indlæg "x" både ligger på forsiden og på en kategori-side)

På forhånd mange tak for hjælpen :)!

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 66
Fra  Rasmus-Koelln.dk Skrevet kl. 16:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan godt vise den samme teaser fra et indlæg på kategori siden og forsiden, hvis du altså har andre kategorier og nok indlæg til at det ikke udgør en betydelig del.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du vil få duplicate content i mindre grad, men du kan faktisk gøre meget for at forhindre det.

Du kan lave en beskrivelse til dine kategorier. Skriv 200 ord øverst i kategorien om, hvad den indeholder. Det gør kategorien langt mere "rankbar" i søgemaskinerne og udvasker den duplicate content problemstilling, du ellers ville have haft.

Du kan gøre noget lignende på forsiden nederst eller ved at benytte sidebaren. Jeg har på nogle af mine sider en widget, der kun vises på forsiden (kan benyttes i Wordpress med Widget Context). Så klarer du også det værste der.

I realiteten er problemet, såsfremt du bruger "More"-tagget klogt i WP, meget begrænset.

Du har først et problem, hvis du begynder at bruge tags. Den er ikke nem at slippe af med igen lige umiddelbart.

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 13:27

Aight, cheers, og tak for gode svar :-).

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)