Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Dinero en god faktureringssystem??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.
Jeg har lige oprettet en profil på Dinero.dk for at have orden på mine faktureringsprogrammer.
Men gar dwn lille problem at jeg ikke ved on det er den bedste og evt hvordan man sender mail på den eller udskriver den... lidt indviklede synes jeg"-)

Håber nogle kloge hoveder herinde kan komme med råd.

Hilsen Mikail
Arosren.dk
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:01

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 18:53
Jeg tror ikke du skal forvente mange svar når du har oprettet tråden under e- mail marketing

Prøv at oprette under regnskabsprogrammer, det er mit bud.
http://www.amino.dk/forums/2872.aspx
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47159
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:02

jeg forstår nu ikke at du har svært ved at se hvordan man sender. Du opretter din virksomhed, du opretter et produkt med en pris og du opretter en kunde
så laver du en faktura, vælger kunden og vælger det produkt du skal sælge ham og så har du en faktura og når du godkender den, så sendes der en mail til din kunde, om at han kan logge ind med et link, og hente fakturaen. Derved kan du se præcis hvornår din kunde har fået fakturaen. Du kan også vælge at downloade den som PDF og emaile helt normalt

Systemet er ikke svært, øv dig lidt på det så finder du sagtens ud af det, men eller er der også en gruppe for dinero og en support du kan kontakte
vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)