Jeg står og gerne vil gøre sådan, at jeg kan vise andre websites på mit website og dermed have et lille "banner" i toppen, hvor jeg giver lidt information. Jeg har meget svært ved at beskrive det og har derfor taget et screendump af templatemonster.com som bruger denne funktion.
Nogle som kan fortælle mig hvad denne funktion hedder eller hvad man kalder dette? Jeg vil også meget gerne høre om der er nogle som ved, hvordan man tilføjer "funktionen" i praksis?
Som Martin siger, så er det en iframe der anvendes til sådan et formål. Dog er jeg ikke enig i at det kun er en 90'er ting. Iframen er ganske vist forbundet med mange negative ting, men bruges vidt og bredt til rigtig, rigtig mange ting.
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer
Dog er jeg ikke enig i at det kun er en 90'er ting. Iframen er ganske vist forbundet med mange negative ting, men bruges vidt og bredt til rigtig, rigtig mange ting.
Der er forskel på frames og iframes. Begge kan sikkert anvendes til formålet, og har selvfølgelig stadig sin berettigelse i særlige situationer, som fx denne :)
Super fedt mange tak. Findes der nogle plugin til Magento og lignende eller hvordan sættes det op?
Frame og iframes er meget simpelt. Det svarer til at spørge om der findes et modul i Magento til at lave en overskrift :)
Det du nok har brug for er et modul til alt det omkring, som du ikke har fortalt om - højest sandsynligt gør der ikke, men det er sikkert ret nemt at lave.