Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan viser jeg et website gennem mit eget?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står og gerne vil gøre sådan, at jeg kan vise andre websites på mit website og dermed have et lille "banner" i toppen, hvor jeg giver lidt information.
Jeg har meget svært ved at beskrive det og har derfor taget et screendump af templatemonster.com som bruger denne funktion.

Nogle som kan fortælle mig hvad denne funktion hedder eller hvad man kalder dette? Jeg vil også meget gerne høre om der er nogle som ved, hvordan man tilføjer "funktionen" i praksis?

Se screendump i fuld størrelse her

På forhånd mange tak for jeres hjælpsomhed!

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 09:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonas

Det fungerer via frames. En meget populær teknik som blev anvendt på stort set alle sites i 90'erne :)

Vær opmærksom på at du nok kun kan gøre dette på sites hvor du har fået tilladelse, da andet muligvis kan ses som en overtrædelse af ophavsretten.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 10:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som Martin siger, så er det en iframe der anvendes til sådan et formål. Dog er jeg ikke enig i at det kun er en 90'er ting. Iframen er ganske vist forbundet med mange negative ting, men bruges vidt og bredt til rigtig, rigtig mange ting.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 12:42

Super fedt mange tak. Findes der nogle plugin til Magento og lignende eller hvordan sættes det op?

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Skrevet kl. 19:48

Dan Storm:

Dog er jeg ikke enig i at det kun er en 90'er ting. Iframen er ganske vist forbundet med mange negative ting, men bruges vidt og bredt til rigtig, rigtig mange ting.

Der er forskel på frames og iframes. Begge kan sikkert anvendes til formålet, og har selvfølgelig stadig sin berettigelse i særlige situationer, som fx denne :)

Med venlig hilsen

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Skrevet kl. 19:51

Jonas Krogslund:

Super fedt mange tak. Findes der nogle plugin til Magento og lignende eller hvordan sættes det op?

Frame og iframes er meget simpelt. Det svarer til at spørge om der findes et modul i Magento til at lave en overskrift :)

Det du nok har brug for er et modul til alt det omkring, som du ikke har fortalt om - højest sandsynligt gør der ikke, men det er sikkert ret nemt at lave.

Med venlig hilsen

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:07

Martin Poulsen:
Frame og iframes er meget simpelt.

Hvorfor ikke bare lave det med en Div og jquery :)

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 20:12

Det kunen vel potentielt give nogle problemer med jQuery der blev loadet dobbelt osv..?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:13

Rasmus L. Knabe:
Det kunen vel potentielt give nogle problemer med jQuery der blev loadet dobbelt osv..?

Når man arbejder med Jquery skal naturligvis vide hvad man laver men der findes kode man kan skrive for at undgå dette :)

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 20:14

Derudover ville det også bryde med standarterne da du jo ville loade header og hele moletjavsen ind mit i bodyen på din egen hjememside..

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)