Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En fed by i Florida?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Min personlige erfaring i iøvrigt, at man skal ud af ferie-mode når man kigger på boliger. Der er mange praktiske hensyn man ikke tager når man er på ferie, og man har lidt mere de positive briller på når man er på ferie.

Og at bo i et område hvor der altid er tusindvis af turister havde jeg sgu ikke tålmodighed til!

Mvh Carsten

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:50

Den fedeste by i Florida er Delray Beach hvis du spørger mig.
Dejligt sted!

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 13:35

Har boet i Miami, både south beach og downtown. Synes det var ok billigt. Boede mega centralt på south beach. 3 gader fra ocean dr. i nyrenoveret og møbleret lejlighed til 800usd om måneden eller deromkring.

Så flyttede jeg til downtown da jeg var træt af jeg aldrig kunne parkere og hellere ville bo i et highrise.

Flyttede ind i everglades on the bay, totalt nyt. 2 tårne, kæmpe P-garage. Pooldeck med 4-5 pools, jacuzzier, eget træningscenter, sauna steam room, massage og kæmpe lounge med pool bord og bar osv.

80kvm studie lejlighed med 3-4 meter til loftet, splinternyt. 750usd. med udsigt til vandet fra pooldeck mv. 

Tror skatten var 14% jeg fik dog af en eller anden grund det hele tilbage igen da jeg flyttede. Var på J1 visa

Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 13:57
Jeg vil gerne sige tusind tak for hver af jeres svar. Dette kunne jeg bruge!

Bedste hilsner

Mathias
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)