Hej Aminoer Jeg har planer om at flytte til USA, om nogle år, og blive bosat. Jeg leder efter en fed by, hvor man betaler lav husleje, lav skat osv. Jeg kunne godt tænke mig at høre om i kender noget godt sted i Florida, og om i evt. ved hvor "Martin Thorborg" boede henne. I behøver ikke kun komme med noget fra Florida, det må også gerne være noget rigtig godt i det østligste USA. Jeg håber i vil hjælpe mig Mvh Mathias
|
Fed by og lav husleje går som regel ikke hånd i hånd i USA. Jeg betaler eks. omkring 20.000 kr. i måneden for min lejlighed, som godt nok ligger på vestkysten.
Hvis du vil bo billigt, skal du kigge efter bofællesskaber. Craigslist.org er det mest omfattende site til at søge boliger. Der kan du få en god ide om huslejen, men vær opmærksom på at der mange steder er gode og dårlige kvarterer. Og du vil ikke bo i et dårligt kvarter!
Jeg anbefaler altid folk at be på motel den første måned og lede efter bolig i den måned. Man kan have svært ved at få et indtryk af områderne fra websites.
Mvh Carsten