Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En fed by i Florida?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer

Jeg har planer om at flytte til USA, om nogle år, og blive bosat. Jeg leder efter en fed by, hvor man betaler lav husleje, lav skat osv. Jeg kunne godt tænke mig at høre om i kender noget godt sted i Florida, og om i evt. ved hvor "Martin Thorborg" boede henne. I behøver ikke kun komme med noget fra Florida, det må også gerne være noget rigtig godt i det østligste USA.

Jeg håber i vil hjælpe mig

Mvh

Mathias

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:07

Fed by og lav husleje går som regel ikke hånd i hånd i USA. Jeg betaler eks. omkring 20.000 kr. i måneden for min lejlighed, som godt nok ligger på vestkysten.

Hvis du vil bo billigt, skal du kigge efter bofællesskaber. Craigslist.org er det mest omfattende site til at søge boliger. Der kan du få en god ide om huslejen, men vær opmærksom på at der mange steder er gode og dårlige kvarterer. Og du vil ikke bo i et dårligt kvarter!

Jeg anbefaler altid folk at be på motel den første måned og lede efter bolig i den måned. Man kan have svært ved at få et indtryk af områderne fra websites.

Mvh Carsten

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:10

Du kan kigge på Craigslist.org, har mange skrevet at de har brugt til at søge bolig ....

Men det med fed by og billig husleje tror jeg du "drømme" lidt mindre om ... Så kan man ihvertfald hurtigt komme ud i et dårligt kvarter, hvilket ikke helt er på samme måde som herhjemme.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 18:12

Med fed by mener jeg ikke sådan noget som New York stilen. her mener jeg bare et hyggeligt sted, med god varme.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 18:17
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
http://www.nbcnews.com/health/which-are-americas-fattest-cities-598412

7. Lakeland-Winter Haven, Florida

Obesity rate: 33.5 percent

Annual obesity-related costs: $279.3 million

According to Gallup, the Lakeland-Winter Haven, Fla., metro area has the potential to save more than $154 million in health-care costs if its obesity rate dropped to 15 percent. Instead, 33.5 percent of its residents suffer from obesity, racking up more than $279 million a year in medical bills.

The metropolitan area, which includes the cities of Lakeland and Winter Haven, has more than 75 lakes and is located in central Florida between Orlando and Tampa. In 2010, 37.9 percent of its residents were obese, according to the CDC study.
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 18:18

Det er en lidt svær udfordring. Florida er kæmpe stort! Større byer er Miami, Orlando, Tampa, Jacksonville og Tallahassee. Miami og Orlando kender du sikkert. Tampa kender du muligvis også fra deres succesrige NFL-hold.

Men du skal finde ud af hvad du vil. Lav husleje og Miami hænger ikke så godt sammen. Men Miami er en fed by. Så vidt jeg ved også hjemby for bl.a. Thomas Rosanstand, som huserer her på Amino

Hvis du planlægger noget inden for IT, så vil jeg muligvis anbefale modsatte kyst. Californien har et hav af muligheder på den front. Men Florida har rigtigt meget at tilbyde.

Men byerne er også meget forskellige at bo i. Hvis du fortsætter nord på op af kysten rammer du gode gamle New York. Men her er det ikke alle der bryder sig om at bo. Det er en meget speciel by. Men igen med et hav af muligheder.

Hvad søger du? Altså udover billig husleje. Lav skat vil du finde over hele USA. Det er meget anderledes end Danmark.

Venligst

Brian Phillip

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 18:20

Du kan også overveje Key West Smile En super fed by!

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 18:26

Hej Mathias

Det lyder spændende at du har tænkt dig, at rejse til USA med henblik på at blive der. Med hensyn til dit spørgsmål er det efter min mening, meget svært at svarer på da vi ikke kender de specifikke krav. Jeg har selv været i Florida to gange, og kan da kun anbefale staten, der er virkelig fedt. Jeg var selv i Orlando i et godt stykke tid, og oplevede både positivt og negativt. Jeg synes byen tiltager mig meget, og vil helt sikkert vende tilbage inden ret længe, måske skulle du kigge lidt på det. Jeg kan se på en af dine ældre tråde, at du endnu "kun" er 14 år, så umiddelbart burde du have en masse tid, til at undersøge det, og endda finde ud af om det virkelig er det rigtige for dig, det kan jo sagtens vende inden ret længe.

Håber du kunne bruge mit svar, sidder i Thailand med et meget ringe tastatur, så undskylder på forhånd mine stavefejl, samt halv tamme indlæg, men du må endelig sende en privat besked, hvis Orlando skulle interessere dig, jeg kan i hvert fald hjælpe dig lidt på vej.

Hilsen Emil

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 18:31

Jeg vil absolut anbefale dig at tage et kig på Californien i stedet.. San Fransico, eller måske San Diego! - Har besøgt Florida og syntes faktisk ikke det var så fedt et sted.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 18:33

Men vhsi det SKAL være Florida, så tag et smut til Key West.. DER er fedt! :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)