Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afstemning: Popup irriterende eller ej? Vi har brug for dig!

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Ja jeg nyder at komme ind på en side fra mobilen som er optimeret til den mindre skærm - mangel på responsivt design er efterhånden en deal-breaker for mig når jeg browser fra mobilen. Forresten lagde jeg mærke til i samme omgang at menuen på mobiludgaven af jeres side bliver "hængende" så man ikke rigtigt kan se headeren. Ved ikke om det var meningen, men nu ved I det ihvertfald. :)

Jeg startede selv med at gøre mine projekter responsive ca. sidste sommer, og mere eller mindre alle opgaver siden. Har i flere år brugt 960.gs til layout, så det var nemt at som minimum bruge adapt.js til at gøre 960 responsivt og så arbejde derudfra. Jeg har også for nyligt lavet et open-source responsivt jquery slider/carousel plugin som jeg bruger en del. 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ganske fornuftig popup. Irriterende mig på ingen måder, og er dejlig behjælpelig såfremt jeg overvejede at kontakte jer. :-) 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 08:08

Hej Nikolaj,

Siden er pt.ikke responsive, med vi har lige taget kopi af sitet sidste uge, og min programmør sidder og ligger bootstrap framworket på layoutet, så inden længe er siden responsivt. Der er bare en mobiludgave, som jeg gik i gang med for nogle uger siden, da den anden vi havde, ikke duede pga. google nyeste udmeldinger, omkring "Ens indhold" på sider, på både mobil og pc. Vi havde lavet en pisse fed, 6 tiles forside, med jquery effekter, men det måtte vi så droppe, så nu bliver den responsiv istedet. :)

Hvad synes du om popuppen? :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 10:06
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej onlineBRAND

onlineBRAND:
Hvad synes du om popuppen? :)

Den tog jeg i et tidligere svar :)

Nikolaj Dam Larsen:
Jeg har ikke noget imod den, da den som andre også har oplevet, ikke forstyrrer læsningen. Blev også positiv over at den ikke dukker frem i jeres mobile udgave af siden (jeg blev lige nød til at tjekke :-) ) da det måske mere havde være til gene der. 

Med venlig hilsen
Nikolaj 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 11:42

Hej Nikolaj,

Sorry :) Cool.. Det lader til popuppen, får lov at blive! I ser nok et nyt indlæg inden en uges tid, for den popup bliver crazy :) "Besked system"...Og min programmør har lige meldt mig at bootstrap er færdig implementeret på alpha sitet :)

Tak for jeres tilbagemeldinger :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Det ser fint ud det skal du være som det er for det passer godt til din hjemmeside :D

Hilsen Mike Nielsen

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 15:39

Hej Aminoer,

Jeg kickstarter lige denne tråd igen. Da vi nu har toptunet vores "popup system".

Nu er det ikke længere 1 popup, men en serie af popups, jeg har dog i alt kun lavet 4 popups, jeg vil rigtigt gerne høre jeres meninger omkring disse, om de nu er for "irriterende" eller om de stadig er OK?

Første sæt af 2 ser i her: www.onlinebrand.dk (vent 5 sekundter, derefter 10 sekundter for at se popup 2, eller brug pilene).

Andet sæt af popups, ser i her: http://www.onlinebrand.dk/produkter/facebook-sider-for-virksomheder.html (vent 5 sekundter, derefter 10 sekundter for at se popup 2, eller brug pilene).

Glæder mig meget til at høre jeres umiddelbare holdninger til disse popups, er de for aggressive? Eller er de ligegyldige?

God dag til alle :)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)