Joe, jeg går skam op i grafik. Se composites på www.stolt.dk
Og det kunne vi snakke længe om og give hinanden gode ideer med.
Mit grundlag er mine egne fotografier, og jeg har fundet ud af at de saktensuseme skal passe sammen førend det virker troværdigt. optagevinkel, lysets retning, brændvidde, perspektiv og dof. Det er ret så svært.
Og din grafik, den er da fed, med en god og underlig sammenstilling af elementer, som der er perspektiv og skyggeproblemer med. men det ser man ikke, medmindre man kikker efter de, og det bad du mig gøre.
Jeg har ikke bedt om tilbagemeldinger på webdesignet, men på popuppen, prøv lige at læse mit indlæg igen :) Det nu lige meget, jeg kan godt lide kritik, jeg har faktisk før fået at vide at jeg skal lære at arbejde mere med lys og skygger. Men mine "kreationer" kommer fra diverse istock/photosites, hvor jeg køber et billede af en by, derefter et billede af en ipad, og photoshopper dem sammen. Så er det desværre ikke altid at skygger og lys, fungere lige godt. Men jeg prøver :)
Jeg vil gerne rose dine billeder, de er ekstremt kreative, men der er helt sikkert også nogle der er bedre end andre :)
Jeg syntes den er fin, og på ingen måde generende. Personligt hader jeg de popups som kommer frem i dag, har siden ikke noget jeg skal læse, så er det lig med at jeg lukker fanebladet i browseren.
Måske skal der nok gå lidt mere end 5sec før den kommer frem.
Det er selvfølgelig altid godt, at spørge hvad folk synes, men man skal tage svarene med et gran salt. Det er resultater, der tæller og ikke meninger. Til en vis grænse selvfølgelig.
Jeg havde nok gjort den endnu større, med en kraftigere CTA, og så splittestet det. Tal taler for sig selv.
Nu har jeg ingen kilde på det, men mener også, at have læst at folk hellere vil bruge en kontaktformular end en "mailto:" e-mail adresse. Muligvis var det her på Amino, du kan jo prøve at søge på det.
Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882" Smykker til mænd
Jeg har ikke noget imod den, da den som andre også har oplevet, ikke forstyrrer læsningen. Blev også positiv over at den ikke dukker frem i jeres mobile udgave af siden (jeg blev lige nød til at tjekke :-) ) da det måske mere havde være til gene der.
Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions Professionel .NET web udvikling og konsultation.
Ja tal taler for sig selv :) Det skal lige siges, at popuppen langt fra er færdig, det er "beta" udgaven, der kommer nemlig til at køre f.eks. 5 popups, som et "besked" system. Med, mulighed for "tilbud, produkter, info, og support".. Så jeg kan have 2 tilbud, en service meddelelse og en "vi er på ferie" meddelelse kørende i et loop. Jeg tror det bliver cool..
Nikolaj,
Nej den er ikke på mobiludgaven, den er helt anderledes, men langt fra færdig. Vi slettede den gamle mobil udgave for 3 uger siden, og gik igang med en ny. Og nu er vi så gået igang med at det hele skal være responsivt, med bootstrap, bliver det vist. Så det bliver spændende :)