Vi er uenige om vi skal have en Popup, den ligger dog online, men hvad synes du? Check www.onlinebrand.dk (Skærmen skal være større end 1000px i bredden og så skal du vente 5 min). Vi mangler at kode: 1. Den kommer kun imellem 9 - 17 i hverdagene. 2. Den bliver loaded med en session, sådan den kun kommer en gang (Bevæger man sig på flere sider, kommer den hver gang, uanset om man har lukket den, det kunne jeg godt forstille mig blev pænt irriterende). Men inden vi lige koder det, vil jeg lige høre Aminos forhold til Popups? Jeg synes den skal være der, fordi der kommer et ansigt på forsiden, som jo har flest besøg, og så får vi gjort opmærksomme på at vi sidder kun en mail eller et opkald væk! Håber i har noget konstruktivt kritik :) Men JA/NEJ kan også gå an :) |
Personligt syntes jeg ikke at den irriterer, og bander normalt langt væk over alverdens popups.
Den kommer frem nede i hjørnet = Den blokere ikke det jeg er igang med at læse, samt den forhindre mig ikke i at bladre videre, selvom jeg ikke lukker den.
Den passer fint til jeres design, og har en størrelse der også fungere fint.
Tillykke med at have lavet en af de få popup på nettet jeg ikke bander over