Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afstemning: Popup irriterende eller ej? Vi har brug for dig!

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi er uenige om vi skal have en Popup, den ligger dog online, men hvad synes du?

Check www.onlinebrand.dk (Skærmen skal være større end 1000px i bredden og så skal du vente 5 min).

Vi mangler at kode:

1. Den kommer kun imellem 9 - 17 i hverdagene.

2. Den bliver loaded med en session, sådan den kun kommer en gang (Bevæger man sig på flere sider, kommer den hver gang, uanset om man har lukket den, det kunne jeg godt forstille mig blev pænt irriterende).

Men inden vi lige koder det, vil jeg lige høre Aminos forhold til Popups?

Jeg synes den skal være der, fordi der kommer et ansigt på forsiden, som jo har flest besøg, og så får vi gjort opmærksomme på at vi sidder kun en mail eller et opkald væk!

Håber i har noget konstruktivt kritik :) Men JA/NEJ kan også gå an :)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:50

Personligt syntes jeg ikke at den irriterer, og bander normalt langt væk over alverdens popups.

Den kommer frem nede i hjørnet = Den blokere ikke det jeg er igang med at læse, samt den forhindre mig ikke i at bladre videre, selvom jeg ikke lukker den.

Den passer fint til jeres design, og har en størrelse der også fungere fint.

Tillykke med at have lavet en af de få popupnettet jeg ikke bander over Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 21:35

Er overvejende enig med Henrik, selvom den dog irriterer mig en lille smule. Synes det er rigtigt godt at den først kommer efter fem minutter (selvom det nærmere var fem sekunder, da jeg besøgte). Hvis jeg havde brugt fem minutter på en side, er der en sandsynlighed for, at jeg var interesseret i produktet, og så er det jo perfekt, at der kommer sådan en lille pop-up til at "skubbe" mig.

På en anden note følger jeres sidebar under Priser med ned over footeren - det skal nok lige rettes :)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 23:04

Hej Emil,

Tak for info, ja sidebaren bevæger sig lidt, men det fordi jeg ligge sidder og arbejder lidt med den :) Er lige kommet fra ferie, med fornyet energi, så var der lige tid til en lille forbedring eller to på sitet, så det er blevet til en "popup og en sticky menu".

Det er korrekt med 5 sekunter, og ja du har ret mht. tiden, en person der har brugt 5 minutter, ville være mere interesseret. Vores Analytics siger bare at gennemsnittet for et besøg er 2 minutter, og ville gerne "fange" besøgendes opmærksomhed før det for sent.

Det er super svært at finde grænsen, derfor denne afstemning :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:06

Den irriterer slet ikke mig. Hader dog også pop-ups lige der, hvor jeg er i gang med at læse.

I øvrigt et rigtig flot website!

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 00:27

popuppen er god, den er faktisk relevant. Men du har hvide kanter på din grafik.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 10:11

Hej  Jens,

Tak, hvilke hvide kanter? Hvilken browser bruger du? IE6? :) Hehe..Ej der skulle helst ikke være nogle hvide kanter nogle steder!

VH Daniel

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 10:22

Jeg har mærket nogle af de hvide kanter. Langs bygningerne. Sådan noget plejer at komme, når man ikke trimmer sin selection, men det kan jo også være meningen for at få bygningerne til at stå frem fra baggrunden. Det er bare ikke konstant i de forskellige grafiker, så jeg tænkte jeg ville nævne det.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 10:28

Hej Jens,

Nå du taler om min ipadcity :) Jeg troede du mente, på popuppen.

Men nu hvor du nævner det, så har du da ret, den kunne godt være bedre frit lagt. Det er dog stadig det fedeste grafik jeg har lavet i photoshop, anno 2013 :) Hvis du går op i "grafik" så check www.danieldue.dk og sig mig hvad du synes om mit "forside billede" :) Det var det bedste grafik jeg fik lavet i anno 2012 ;) Hehe..

Sidespor, vil stadig gerne høre jeres meninger om POPUPPEN :) 

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 10:31

Jeg må nu også sige, at jeg synes, at det er en god popup. Normalt sidder de lige hvor man læser, hvilket denne ikke gør. Den er nem at lukke, så det skulle ikke være et stort problem i mine øjne (jeg savner faktisk af og til sådanne popups på diverse sider). 

Og rent designmæssigt sidder den der også.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)