Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PPC CLICKBANK

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er:)
Er der nogle af jer, der ved om man kan få en indtægt på ppc kampagner, med clickbank produkter( eller andet)?
Hvor meget vil det koste at køre kampagnerne?
Og har i nogle tips til hvordan?

Eller kunne man køre nogle kampagner hvor man blev betalt på leads

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej nikolajoow,

Hvis du lige nu i Google kan finde folk der annoncerer på de specifikke Clickbank produkter, du har i tankerne, så kan man højst sandsynligt tjene penge på dem.

Det er ikke til at sige noget om, hvor meget det vil koste, da det afhænger af hvilke søgeord du finder frem til at byde på og hvor hård konkurrencen er på disse.

I forhold til tips gælder det tit om at lave bedre annoncer end konkurrenterne, så du får en højere CTR end dem, da det vil gøre at du i længden betaler mindre pr. klik.

Desuden skal du lave eller få lavet en destinationsside (landing page), som konverterer flest muligt besøgende. Vær beredt på at ændre denne og lav flere udgaver som du kan split-teste med.

Jeg gør selv primært i lead-genererings kampagner og det er de samme principper som anført ovenfor, der gør sig gældende her.

Dog har jeg det personligt bedre med at lave lead-generering til seriøse produkter/tjenester end med at promovere Clickbank-produkter, da langt de fleste af deres produkter er noget humbug i mine øjne (enten salg af information som er forkert eller salg af information som nemt kan findes gratis andetsteds online).

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)