Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tradeshift?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer,

Nogen der har erfaring med integration af Tradeshift i egne udviklinger? Da vi udvikler en handelsplatform pt. så overvejer vi at integrere Tradeshift.. så det er bare af nysgerrighed...

TAK

Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:31

Hey Morten

Jeg arbejder som udvikler hos Tradeshift så håber jeg kan hjælpe :)

Når du siger handelsplatform hvad mener du så? og hvordan tænker du at i ville integrere til Tradeshift?

Mange af dine spørgsmål kan måske besvares via denne side: http://developer.tradeshift.com/ 

Hvis ikke er du velkommen til at skrive til mig på vkl (at) tradeshift.com

Visti

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 18:54

Hej Visti,

Spændende.. kort fortalt, så udvikler vi en platform til køb, salg, procurement og planlægning af grafiske produktioner - globalt. Det jeg tænkte om Tradeshift, da jeg dels hørte om "successer" på P1 og dels læste på jeres site - var at vores partnere i hele verden skal kunne debitere ydelser på tværs af landegrænser, kulturer m.v. og derfor kunne være "smart" at tilbyde en ensartet løsning. 

Jeg kigger lige på link ovenover. 

Vi udvikler i .NET og har efterhånden udviklet i næsten 30.000 timer - så vi nærmere os heldigvis en Alpha version :-)

TAK

Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:20

Morten Reitoft:

Vi udvikler i .NET og har efterhånden udviklet i næsten 30.000 timer - så vi nærmere os heldigvis en Alpha version :-)