Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af produkt med hensyn til opstart af virksomhed

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Fremtidig partner/sparringspartnere med hensyn til udvikling af nyt produkt søges i nær fremtid - 

min drøm er at udvikle eget produkt og opstarte virksomhed, til det søges ligestillede der vil sætte

sit aftryk på vores tid med vores eget bidrag i form af et produkt der kan afhjælpe et problem eller

bare gøre det nemmere i hverdagen.

Som smed og flymekaniker og et stort behov for at skabe noget, har jeg taget de trin der skulle til

for at kunne komme til at arbejde med produktudvikling i fremtiden - dvs. de sidste to år på SU for at 

forberede mig og skaffe de papirer som Ingeniør studiet kræver - pt er jeg ved at tage sidste trin, nemlig

Mat A i min sommerferie og så starter jeg som forventet på Maskiningeniør studiet i Sep. 2013 :) så tæt på nu!!

Det har været to år med et farvel til en nær ven og et endnu større goddag til min søn som jeg fik under

mine studier, men det er lykkedes at klare det på normeret tid alligevel. Desværre gik moderen og jeg hver

til sit, men jeg kæmper videre for at få min uddannelse og et gensyn med enten et job indenfor produktudvikling

eller en virksomhed med eget produkt!

Opsummering: Jeg søger potentielle partnere der også er interesseret i at udvikle eget produkt med hensyn til egen virksomhed.

p.s. Har oprettet et forum, innovention.dk, som skal være med til at skabe kontakter på tværs, finde kontakter og hjælp m.m.

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)