Jeg er igang med en forretnings plan for min virksomhed, og fandt nogle punkter som jeg faktisk tror er det der skal til, for at få success inden for den branche.
Problemet er jeg skal bruge en rigtig rigtig god leverandør og producent af tilbehør (hovedsageligt etuier) , en med rigtig hurtig leveringstid, og som kan masseproducere hurtigt.
Hej Der er Gearspot.dk som sælger Etuier og Masser af tilbehør. De har altid deres varer på lager, så der er også hurtigt lavering. de giver så kun 10% i provision. Hvis du vil høre lidt mere, kan du skrive til mig her inde.
du er så ude i at tage kontakt til danske ambassades handelsafdeling i Kina og HongKong og få adresser på nogen der kan producere det du ønsker, som du må specificere meget mere - materiale osv
Sagen er den, at du kan få masser der vil tilbyde dig assistance men hvis det skal ende i rigtig pris, så skal du ha fat i producenten og ikke bare en underleverandør til en underleverandør til en underleverandør til en underleverandør Det får du næppe uden selv rent faktisk at tage ud og besøge de potentielelle producenter. god vind med det Venlig hilsen
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Sorry. så misforstod jeg dig. Men ja, så skal du da have fat i en grossist, så du så kan lægge 25% oveni, så du bliver detail, ellers bliver du da rigtig dyr, for at du kan tjene på det. og det kan jeg ikke hjælpe dig med! desværre.
OBS glemte lige det sidste. hvis du vil have nogle til at producere vare du har designet/lavet, bliver det da en lang og svær proces, og det kan da heller ikke være helt billigt. Men fedt du tør begive dig ud i sådan en stor ting. Håber du får succes