Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger SeoTeamet.dk og Seo-Teamet.dk - giv et bud

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Min tidligere arbejdsplads blev tilbudt at købe deres navn som domæne af en som havde haft brugt det i forbindelse med hans virksomhed der var ophørt. Prisen var. 50.000 men de ville kun give 25.000 så der var ingen handel.

I stedet for indbragte de en klage og på baggrund af man havde udbudt det til mere end kostprisen var det indikation nok til at man videresolgte domæner, hvorfor han måtte slippe domænet for kostprisen på kr.45,- eller der omkring.

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 09:09

Hvad forventer du at få for dem ?

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra Slagelse
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:43

Jeg lukker hermed debatten...Der er nogle ting jeg skal undersøge. 

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 13:59

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Kbh.
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 01:32

Der er intet ulovligt i at sælge et domænenavn til lige nøjagtig den pris du selv sætter - Hvad der ikke er lovligt er at registrere domænenavne med henblik på videre salg, men har du registeret det med henblik på selv at bruge det og du ikke længere har brug for det, så kan du sælge det til den pris du kan få folk til at betale.

Hvis en får ond i røven over det, så kan han indgive en klage til klagenævnet for domænenavne, men for at vinde sagen, kræver det bla. at der kan argumenteres for at klager har mere brug for det end indklagede, at klager kan sandsynliggøre, at navnet er registeret med henblik på videre salg o.s.v.

Du kan selv tjekke diverse afgørelser på ovennævnte klagenævns hjemmeside - Se fx afgørelse af striden over event.dk fra juni i år, hvor indklagede får lov til at beholde domænenavnet, på trods af at de på et tidspunkt har signaleret interesse i at sælge det til over kr. 100.000,-.

Hilsen

Teddy

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)