Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik af min side? :)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odder
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har lavet en lille hjemmeside til min forretning hvor jeg laver noget alternativ behandling, som jeg godt kunne tænke mig at høre jeres mening om.
Siden er simpel nu men jeg har mange gode idéer til hvilken slags indhold jeg kan udvide den med.

Jeg har i forvejen patienter som jeg behandler med stor success.

Så det jeg nok efterspørger mest er meninger omkring selve designet på siden (specielt fordi jeg er farveblind og generelt ikke har sat mig meget ind i design), men alle idéer og meninger modtages gerne.

Jeg ville også være meget glad for at høre nogle idder til hvordan jeg kunne skabe at automatisk booking-system som ville tillade gæsterne at se ledige tider, booke dem og betale for dem. Er der nogen der kender til sådan noget? :)

Siden hedder www.fastereft.qsite.dk
Jeg får snart sat den sammen med mit eget domæne som er www.faster-eft.dk :)

Tusind tak for alt feedback.. :)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:19

Det er op af bakke at komme med feedback uden et link Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 18:20

Hej

Har du ikke et link til siden? (:
Så det nemmere (:  

Fra Odder
Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 18:21
Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 18:33

Lige et par ting ved første hurtige kig ... Fx denne side:

http://www.fastereft.qsite.dk/28338/Hvad%20er%20Faster%20EFT

Hold da helt op en masse tekst, for at finde ud af hvad det egentlig drejer sig omkring, det virker meget tungt at komme igennem for mange kunder tror jeg.

Hvis det virkelig kræver så meget tekst, så havde jeg klart gjort det nemmere med nogle billeder, meget gerne som du selv tager.

http://www.fastereft.qsite.dk/28339/Betaling%20/%20Tidsbestilling

Personligt er jeg ikke helt pjattet med de "Buy Now" knapper, syntes ikke de passer til siden, samt jeg godt vil have dem på dansk - De "Bestil nu" knapper du har under "Priser" fungere IMO langt bedre.

Under "Kontakt" har du præcis den samme tekst som på forsiden omkring dig, syntes det er bedre det kun er et sted.

Din mail ville jeg klart ændre, en "hotmail.com" skriger bare ikke af at være prof og drive egen forretning.

Var lige de første ting jeg faldte over.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 18:37

Kan godt hjælpe med bookingsystemet, dem har vi lavet en del af, selv i App bestillig.

Siden er kun få farver og meget ord.
Den skal altså gøres mere spændende med billeder.

Hvis jeg skulle komme med forslag ville det blive noget helt andet, så meget svær at give feedback på.

Fra Odder
Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 18:39

Tak Henrik. :)

Ang. siden med den lange tekst er jeg igang med at lave video som forklarer det hurtigt og simpelt. :)
Så teksten er bare midlertidig. :)

Du har nok ret i at det skal være nogle andre knapper end "Buy Now". Disse knapper var integreret hos den hjemmeside-builder jeg bruger. Så det var meget simpelt at sætte op. Jeg må bare se om jeg ikke kan lave nogle jeg selv designer igennem paypal. :)

Hvor kan man få ens eget mail-domæne? :)

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 18:42

Altså fx har jeg domæne + webhotel ved Unoeuro, og der vælger jeg bare min mail. Min side hedder foto-kamera.dk og så kan jeg bare oprettet kontakt@foto-kamera.dk eller lign.

Fra Odder
Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 18:44

Nå okay.. Jamen jeg har også købt domænet hos unoeuro.. Så skal jeg da bare have gjort det sådan.. :)
Tusind tak.. :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 18:47

Henrik Kristensen:

Altså fx har jeg domæne + webhotel ved Unoeuro, og der vælger jeg bare min mail. Min side hedder foto-kamera.dk og så kan jeg bare oprettet kontakt@foto-kamera.dk eller lign.

Kommer meget an på branche Henrik.
Mange spammer og hvis man har meget trafik henter mange mailen til at spamme.
Min forsidekontakt fik jeg ikke lige sat captha på fra starten af, 2 dage og en bot havde udfyldt formulaen mange mange gange.
Tror jeg fik 50 mail inden jeg fik lukket af.

Så ville ikke selv smide min mailadresse 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)