Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god Boligside?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg har sat mig nogle mål som skal være nået indenfor 20 år. Jeg er kun 14 så der er masser af år til. Men allerede nu begynder jeg at tænke på bolig i udlandet. Jeg har planer om at flytte til udlandet inden jeg fylder 23 år. Forhåbentlig tidligere. Men min pointe er at jeg skal bo i USA og i Australien på de kommende 20 år. Men jeg kan ikke finde en Boligside for USA og Australien. Ligesom vi har boligsiden.dk. Jeg vil til at kigge efter huspriser, og husleje, så jeg også kan lave en forretningsplan for den virksomhed jeg skal lave, så jeg kan se hvor mange penge jeg skal tjene, for at kunne betale udgifter.

Hav en god sommerdag, og nyd ferien, hvis i ikke bruger den på at slappe af med familien, så ha' en god arbejdslyst.
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 15:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Personligt havde jeg klart ventet med at kigge på den slags, på 10 år kan der ske utrolig meget, og som økonomien er mange steder også USA er det sku svært at spå om = En plan lagt nu vil højest sandsynligt slet ikke passe.

Tror mere jeg havde prøvet at undersøge reglerne for at flytte til landet arbejde der, og især finde nogle folk der er bosat derovre, og så få deres erfaringer ind - De vil nok være mere værd, end en aktuelt leje pris idag der skal bruges om 10 år.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 15:57
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Men nu var mit spørgsmål, om du kendte en Boligside?
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)