Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"hjæææælp" min checkout virker pludselig ikke!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 43
Fra  NicolePiper Designs Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej eksperter

jeg kan ikke se hvad der er sket her, men pludselig virker min checkout på min webshop ikke mere, den bliver ved med at sige "påkrævet felt ikke udfyldt" når jeg forsøger at bestille noget, jeg kører joomla virtuemart, www.nicolepiper.com, jeg mindes ikke at have ændret noget og Nicole er sikker på hun heller ikke har været inde og ændre på noget, jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad der er galt, har prøvet det hele men den bliver ved med at sige det samme. 

nogen der ved noget om det eller har oplevet det samme?

vi har en webmaster som sidder og laver det meste så har ikke rigtig forstand på hvordan vi kan fikse det så har brug for assistance da webmasteren sidder på den anden side af jorden lige nu:)

nyd solen, men hjælp mig lige først:)

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 13:00

Hej Jens,

Hvilket felt melder den fejlen på?

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jun 13
Fra  NicolePiper Designs Skrevet kl. 13:03

det er det der er underligt, den viser ikke noget felt med fejl, den siger bare at der mangler et felt... det er helt vildt underligt, alle påkrævede felter er udfyldt, prøv selv at gå ind på siden og forsøg at bestille noget, håber virkelig du kan hjælpe for vi har annoncer i 3 blade i den her uge:)

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 13:04

Hej

Har du lagt nye vare på shoppen og ikke fået sat vægt ellers forsendelses metode på?

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jun 13
Fra  NicolePiper Designs Skrevet kl. 13:12

det er der ikke på nogen af produkterne, har der aldrig været, gratis fragt og altid post danmark

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 13:32

Har testet shoppen og kan godt se problemet.

Jeg kan godt løse problemet, men jeg er først ved min computer i aften. Kan se at I bor i Sønderborg. :-) Kommer selv fra Rinkenæs, hvor jeg er på besøg hos mine forældre.

Hvis ingen andre har et bud i mellemtiden, kigger jeg gerne på det i aften. Hvis det er skal jeg bruge super admin login til shoppen.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jun 13
Fra  NicolePiper Designs Skrevet kl. 13:42

kæmpe optur på i det lille hjem nu!

virker igen, vi slog fra at feltet "land" var påkrævet, og vupti, så kunne den igen, jeg har absolut ingen idé om hvorfor det er sådan, men nu kører det altså igen, til andre som måske har haft et lignende problem, så er det altså den umiddelbare løsning, men hvorfor og hvordan kan jeg ikke fortælle jer.

og til dig joomlakonsulenten siger jeg mange tusind tak for din hjælp, og er glad for du vil hjælpe, men nu kører den altså igen, heeeelt vildt fedt.

tak for i dag, nu er stormen ovre i første omgang så må vi have fundet ud af hvorfor den ikke kan fatte det med "land" men da vi stort set kun sender til danmark kan det jo sådan set være ligemeget umiddelbart. Hvis nogen har en ide  om hvorfor det skulle være et problem så meld endelig gerne ind så vi også kan få det til at køre igen, siden har jo virket fint indtil i går hvor vi fik ordre ind... underligt..

så må i værsgo at gå ud i solen igen:)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)