Hej Jeg har en brother dcp-750cw. Den er lille og fin men meget langsom. Og printer ikke specielt godt. Jeg vil gerne anskaffe mig en ny farve printer som er hurtig og billig i brug. En af de her multi printer med alt i en. Hvis muligt vil jeg gerne have dobbelt bakke da jeg har forsendelse label i A4 str. som jeg bruger til shoppen. Det ville jo være dejligt ikke at skal ligge dem i hver gang jeg skal printer en label. Jeg bruger mac og bruger wifi til printeren. jeg vil gerne have at den kan scanne paa begge sider, dobbelt scanning eller hvad det hedder, og udskrive/kopiere paa begge sidder af et stk papir. Kan i forslaa nogen printere ? Jeg har selv fundet nogen her: http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Printere-/1003927/HP-Officejet-Pro-8600-Plus.html takker mvh anders |
Mit forslag ville nok være: "Epson WorkForce Pro WP-4535 DWF", BX935 er også en lille lækker maskine, men WP4535 er mega billig i drift af en aio blæk maskine, har selv overvejet den flere gange, eneste ulempe er at jeg printer en del billedet i høj kvalitet, og der kan den ikke rigtig følge med. Men jeg har gennem tiden kasten en del af WP4535 over disken, og tror samtlige kunder jeg har snakket med når de har været og købe blæk efterfølgende har været meget overraskede over kvalitet og forbrug.