Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop + hjælp til online marketing

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 33
Fra  Bokseudstyr.dk Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

mit råd:

1. byg en magentoshop - dette er open souce system og det er let at finde udviklere i dk, asien, mm

2. opsætning af dine produkter - sæt dem op i gittersystem og ikke i liste - det gør der er bedre overblik, da du har mange mindre varer, som man nok køber mere end en af pr stk

3. få styr på domænerne - du skal have en .dk. de. se - co.uk osv. dvs dit .co.uk domæner ranker i England og dit .de ranker i tyskland, og shop/shops styrer du i samme backend via Magento

4. kan se du fokuserer på dansk kunst og julepynt - overvej om du ikke brude holde juleting for sig og kunst på en anden side. herved er det lettere at designe noget der passer til det du sælger - da dansk kunst ligger langt fra hæklede nisser

annoncering:

1. lav google adwords - sæt dig ind i eksakt søgning, bred søgning og derefter negative søgeord

2. England og tyskland er svære markeder at konkurrer på, alene grundet de har bedre indkøbspriser ud fra de er på større markeder, og deres moms er lavere end vores ca 18% total

Derfor kan det anbefales at få affiliate på i starten i de lande hvor andre tager udgiften for dig - herved finder du hurtigt ud af om det er profitabelt på adwords - aftal kommission - f.eks. 15-20% ellere mere for at der er nogle der gider køre dine kampagner

Køb boksehandsker til Danmarks billigste priser - Leverandør af bokseudstyr til bokseklubber og private!

Tilmeldt 19. Jul 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Havde du sendt noget per mail? Det kom aldrig frem :(

Daniel

Tilmeldt 19. Jul 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry, har fået den... den var bare gået til min far

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Jeg sendte den blot til jeres info mail - ser frem til at høre fra dig.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)