Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritlægning af et billede

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg skal have fritlagt et billede, og jeg søger en der kan gøre dette billigt. 

skriv til salg@proteinsalg.dk

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:21

Hej, 

Jeg har sendt dig en mail :) 

Mvh, 

Frederik 

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 19:43

igen.

Vi har altså ikke en chance!

Jeg kan fritlægge alt muligt, det  tager mellem 5 minutter og 50 timer.

Så som fotograf, eller photoshopper har man ikke en chance med sådan en udmelding: Jeg skal have fritlagt et billede. Det svarer til at sige: jeg skal have gravet et hul.

For det første er fritlægning mere end en ting: Fritlagt til hvad? hvid, sort, med skygge eller uden skygge.

Dernæst betyder størrelsen rigtigt meget og hvilket krav du stiller til kvalitet.

Hvis du skriver: jeg har et 2400 pix billede af en agurk taget ude i drivhuset, det vil jeg gerne have fritlagt på hvid i str 800 pix, til brug på en  hjemmeside så begynder vi at blive konkrete, og jeg ved at det vil tage en time at gøre ordentligt, hvis jeg så kan se på dine andre billeder at de er sjusket lavet, kan jeg skære ned på kvalitet og dermed tid.

Det allerbedste er at du også uploade et eksempel, og viser sammenhængen billedet skal bruges i, så man kan se dit kvalitets krav.

Ligesom man ville sige: Jeg skal have gravet et hul til en 3 m3 sivebrønd, der skal godkendes, der er nem adgang fra vej og ingen krydsende ledninger i jorden.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 19:59

Jeg har checket din hjemmeside og billederne på den, jeg sender dig lige en email.

Jeg byder ikke ind på opgaven.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)